Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
02. januar 2004 - 15:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

UFO Aftermath / Virtual Memory

Når jeg spiller UFO Aftermath har jeg et ganske belastende problem. Når jeg
accepter en mission, og byen/banen bliver loaded, går der tit og ofte ikke
længere end 5 minuter før at spillet fryser halvt. Lyden kommer og går, og
selve skærmbilledet bevæger sig ikke.
Hvis jeg hopper (ALT+TAB) ud i windows får jeg at vide at "Virtual Memory
Minimum Too Low". Jeg har prøvet at lade windows selv styrer den virtuelle
hukommelse, og sat den til meget forskelligt, men intet ser ud til at virke.
Spillet kører i bund og grund perfekt, lige indtil jeg brgynder på en
mission.

System specs:
AMD 1900+ Palomino
256 MB DDRRAM (tror det er 2100)
60GB HD (med 5.5 GB fri)
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 15:50 #2
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 15:50 #3
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
02. januar 2004 - 16:27 #4
-Jeg har WinXP pro
-og den står allerede til at win selv styrer den virtuelle hukommelse
-de links du har givet mig løser ikke mit problem
Avatar billede shadowhunt3r Nybegynder
17. januar 2004 - 20:08 #5