Avatar billede moernmik Nybegynder
19. januar 2001 - 14:25 Der er 19 kommentarer og
4 løsninger

Side Tjek

hvad syntes i om denne hjemmeside?
Har i Gode ider?
Avatar billede moernmik Nybegynder
19. januar 2001 - 14:26 #1
Undskyld Glemte siden
www.mobilfon.subnet.dk
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 14:27 #2
Såvidt jeg husker skal første side ha et SubNetbanner liggende.. ellers blir den hevet af.. det må da være en god idé ? :)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 14:28 #3
eiih.. der er kun Nokiamodeller.. :) Men ellers ser det da OK ud.. Ville dog nok foreslå jer at finde en baggrund.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. januar 2001 - 14:29 #4
Ja, en god idé ville være at skrive hvem I er, det ser også udtil at der mangler et eller andet logo i toppen, ellers pæn farvevalg.
Vent med at offentliggøre den til I er helt færdig - der er ikke noget mere negativ - end kommer snart, o.lign, og så går der et halvt år hvor der intet sker!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 14:30 #5
Tja.. der er ikke mange muligheder pt.
Men er det overhoved muligt at sende ringetoner m.m., når man ligger hos subnet?

Men din sorte bg farve i main og den blå-ting i menuen - passer sammen som dag og nat.

prøv med nogen farver der passer bedre sammen og/eller finde nogle lysere farver, man skal værer en god designer, hvis en sort hjemmeside, skal være flot.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 14:30 #6
Yehaa.. skriv og bliv afvist...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 14:32 #7
Subnet: Banner information

Din gratis hjemmeside er finansieret af sponsorer, og du skal derfor indsætte vores bannerkode på ALLE dine sider. Når du indsætter banneret på dine sider, skal du huske at overholde følgende retningslinier:

Banneret skal placeres på den øverste halvdel af skærmen

Banneret skal være synligt når siden åbnes i et 640x480 browservindue

Banneret skal være det første banner på siden

Der må ikke ændres i den udleverede kode. Koden fremgår nedenstående (hvor kontonavn erstattes med dit eget kontonavn)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 14:35 #8
moernmik> Puha, den er ikke god, ting at blive knaldet for at snyde med bannerne *hehe*

Så køb dog hellere en www. hjemmeside og et ordenligt produkt, hvor du ikke behøver banner på.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
19. januar 2001 - 14:37 #9
Hør - hvad havde I egentligt tænkt jer - at vi bare skulle rose i vilden sky - selvom intet er færdigt! ...så er det godt nok det forkerte forum at deltage i.
Få kritik, lyt og lær - og afvis ikke bare - husk du skulle jo gerne kunne få hjælp en anden gang!
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 14:37 #10
Hej moernmik.

Jeg syntes den er fed. Den er nem at overskue og så passer tingene godt sammen.10@13
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 14:40 #11
cecilie> hvordan kan du komme frem til det? 10@13? *hehe*
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 14:46 #12
Til bacardil.

jeg synte faktik at siden er helt okay og jeg er ikke den type som syntes det er fedt at svine folks arbejde til.

Der er mange her som har nogen meninger de kun har for at have en mening og den skal helst være negativ.

Hvis man skal sige sin mening, behøver den altså ikke at være negativ, selvom det åbenbart er sådan de fleste er her!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
19. januar 2001 - 14:49 #13
Jeg synes ikke den er pæn. Det ligner meget det den er: En side lavet af mobilfreaks, og minder lidt om sider lavet af startrekfans. Der er ikke rigtigt noget layout på siden, prøv med andre farver end blå, og jeres kasser med overskrifterne i ser heller ikke så fede ud og minder i øvrigt lidt om eksperten.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 14:49 #14
Hvis man sider som webmaster, vil du så ikke hellere have folk ærlige mening?

DVil du hellere have at folk herinde siger 10@13, men tænker 03@13, så sidder du med en side og er TOTALT stolt, men folk KUN kommer 1 gang. pga. der er for mange \"kommer snart\" sider, Farverne passer som dag og nat, der er intet indhold af værdi, siden er mørk og dyster?
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 14:55 #15
Til bacaridil.

Hvis du mener at man ikke kan lave websider i dystre og mørke farver, kan du da ikke have set på særlig mange websider.

Kender du http://www.tapeconnection.dk/index2.htm

En side i meget mørke farver, som nok har mere end 1 besøgende om dage!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 14:57 #16
cecilie> Har jeg ikke sagt man IKKE kan, men man skal være lidt bedre en amatør.

og til det link, der kan jeg kun sige, at logo´et og menu´en er okey, men resten ligner noget der ligger omkring 7-8@13.. Og var IKKE et sted jeg ville komme igen, med mindre de solgte billige DVD´er
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 14:57 #17
Hvor står det? :)
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 15:00 #18
Til bacardil.

Jamen det gør de.

Avatar billede bacardil Nybegynder
19. januar 2001 - 15:01 #19
cecilie> *lol*
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 15:03 #20
Hvad betyder *lol* ???
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 15:04 #21
LOL
Avatar billede xtom2 Nybegynder
19. januar 2001 - 15:05 #22
Laughing Out Loud - Grine højt
Avatar billede cecilie Nybegynder
19. januar 2001 - 15:08 #23
Til bacaridil *ehs*