Avatar billede jimscheel Nybegynder
01. januar 2004 - 22:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth med T610

Jeg har investeret i en Sony Ericsson T610 mobiltelefon og en MSI (MS-6967) Bluetooth Transciever Key.

Jeg vil gerne have mulighed for at synkronisere data fra Outlook til min telefon. Softwaren der medfølger fra Sony Ericsson understøtter åbenbart ikke Bluetooth forbindelse.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
05. januar 2004 - 18:54 #1
Hejsa.
Softwaren fra SonyE understøtter ikke Bluetooth, men derfor er der ingen grund til at give op. Jeg har selv en T610, T68i, T39m og har gennem tiderne sync'ed alle med bluetooth og outlook. Tricket går ud på at bruge den software deer følger med din Bluetooth-dongle til at generere en virituel com-port fra telefonen. Og denne com-port kan SonyE så genkende. Det tager ikke meget mere end 5 min at sætt op hvis man kigger det rigtige sted.

Jeg bruger en bluetooth dongle fra Anycom, og har fået det til at virke med office 97, 2000, Xp og nu 2003.

Skriv hvis der er noget...
Stoffer
Avatar billede ertyui Nybegynder
26. januar 2004 - 11:59 #2
Jeg har samme bluetooth og en  T610, men jeg kan ikke afinstaller mit dongleprogram .
Hvad skal man gøre ?
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
26. januar 2004 - 15:55 #3
Du skal beholde dongle-program, med mindre du IKKE vil have det til at fungere selvfølgelig....

Søg efter telefonen, og når den er fundet kører du Wizzard. Her skal du oprette en virituel COM-port 4. (du kan også oprette andre ting hvis du vil andet end at sync'e med Outlook).

Derefter skal du fortælle XTND connect at du har sat telefonen på COM-4. Dette gøres under Kontrolpanelet og PhoneMonitor Options. Aktiver søgning på porten COM-4 og så skulle den være der.

HUSK at telefonen kun er tilsluttet når der er en LYSEBLÅ cirkel oveer bluetooth ikonet (på PC) og der er 2 hele trekanter ved bluetooth symbolet på tlf.

Der kan gå lidt tid, (2min) men når PhoneMonitor opdager tlf kommer der et grønt hak oven på tlf ikon i nederste højrehjørne af skærmen.

(hvis du virkelig vil fjerne programmet går du da bare i kontrolpanel, og vælger tilføj/fjern prog)

Du skriver bare hvis du ikke kan lure den..

Stoffer