Avatar billede zorak Nybegynder
01. januar 2004 - 20:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fedt kabinet til en ny pc

Hej eksperter...

Jeg køber snart en masse dele, så jeg kan få mig en ny computer... Men jeg mangler stadigvæk at finde mig et fedt kabinet...

Jeg har kigget på et Thermal Take ThermalCase MidiTower Black, men ville godt høre nogle alernativer til det... Kabinettet skal understøtte Pentium 4 og helst ikke larme for meget...

Håber at I kan hjælpe mig...

Hilsen
Jesper Andersen
Avatar billede peet-49 Novice
01. januar 2004 - 22:34 #2
Avatar billede egidiussen Nybegynder
01. januar 2004 - 23:51 #3
Hejsa
Hvad søger du og hvor meget vil du betale ???

Skipper
Avatar billede zorak Nybegynder
02. januar 2004 - 10:27 #4
egidiussen > Jeg søger efter et midi eller high tower, med strømstik til Pentium 4... Vil helst ikke betale mere end 600-700 kr... (er der for lidt?)
Avatar billede egidiussen Nybegynder
02. januar 2004 - 13:21 #5
Det er måske ikke for lidt, men du får ikke meget for 700 kr...