Avatar billede friis3450 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Hvorfor kun Sort/Hvid på TV-Out?

Hej.. Jeg har lige fået et gForce FX 5200 med TV-OUT og har forbundet det til mit tv.. Men den viser kun Sort/hvid

Jeg bruger standard nVidia drivers med medfølgende nView, WinXp Pro SP1..

Jeg er næsten på forhånd sikker på at det ikke hjælper at opdatere driverne da jeg har prøvet det et par gange med forskellige driver versioner..

Håber i kan hjælpe - det vil være lækkert..
Avatar billede bredker Nybegynder
01. januar 2004 - 16:01 #1
Avatar billede denmike Nybegynder
19. januar 2004 - 12:04 #2
Enten er tv-out sat til NTSC (som bruges i bl.a. USA), men vi i Danmark bruger PAL-BG. Find et sted i kontrolpanelet, hvor det kan indstilles.

En anden mulighed er, at du har forbundet pc -> tv med SVHS, og at dit tv ikke understøtter SVHS, se evt http://www.eksperten.dk/spm/283384