Avatar billede janstump Nybegynder
01. januar 2004 - 15:43 Der er 6 kommentarer

Ericsson R380s error

Hvad gør man når man får denne besked på sin mobil R380s?
Please remove the battery,replace the battery and restart the phone

Your phone maybe corrupt,reformat and lose all data?
Avatar billede htmlkongen Novice
01. januar 2004 - 16:31 #1
Har du prøvet at gøre som den foreslår? Ellers gå til forhandleren. så kan han opdatere den for dig (gratis hvis der er garanti)
Avatar billede janstump Nybegynder
01. januar 2004 - 18:50 #2
ja, har prøvet masser af gange og den kommer med samme besked hver gang.
Garanti er der ikke mere da den er ca.3 år.
Men ellers tak!
Avatar billede htmlkongen Novice
01. januar 2004 - 20:08 #3
Har du prøvet at få den opdateret via kabel til com også?
Avatar billede janstump Nybegynder
01. januar 2004 - 20:13 #4
nej, sådan et kabel har jeg ikke.
Må købe et, og finde et  program der til og noget software dertil.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. januar 2004 - 20:16 #5
Ja er rimelig sikker på at sådanne fejl kan rettes der. Jeg havde engang en der "ikke lærte" ordene. De var slettet efter 14 dage ca og den rettede det op (heldigvis!) og andre små "fabrikfejl" retter den også
Avatar billede janstump Nybegynder
01. januar 2004 - 20:45 #6
hvad for et program bruger du til ericsson r380s for at overføre data til.
er der ikke en måde at nulstille den på uden den skal tændes først, for det kan den jo ikke.