Avatar billede mrt Nybegynder
19. januar 2001 - 11:59 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Revolt

Nogen der ved hvordan man får alle stjernerne i Revolt\'s stunt track tilbage, så man kan begynde forfra?
Avatar billede pennywise Nybegynder
19. januar 2001 - 12:01 #1
du kan da bare slette save mappen i revolt mappen!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
19. januar 2001 - 12:02 #2
Det kan man ikke. For at gøre det skal du slette alle data om revolt i registreringsdatabasen og geninstallere det.
Avatar billede mrt Nybegynder
19. januar 2001 - 12:06 #3
Jeg har prøvet at geninstallere, men det hjælper ikke!
Avatar billede pennywise Nybegynder
19. januar 2001 - 12:12 #4
har du prøvet regedit og så slette revolt der inde??

Avatar billede mrt Nybegynder
19. januar 2001 - 12:13 #5
Jeg vil ikke begynde at rode i Registreringsdatabasen selv! Der må være en nemmere måde!
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2001 - 12:14 #6
NoNo i Revolt kan man ændre på hvad som helst, det er blot et spørgsmål om at finde den rigtige tekstfil, da alle sådanne data står norteret i tekstfiler.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2001 - 12:15 #7
Biler udseende hastighed baners data m.v.
Avatar billede mrt Nybegynder
19. januar 2001 - 12:19 #8
kharder -> jeg ved alt om at ændre på bilerne osv., men det var ligesom ikke det jeg spurgte om...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2001 - 12:13 #9
Det samme gælder for banerne
Avatar billede vandhunden Nybegynder
20. januar 2001 - 13:00 #10
mrt > Der sker virkelig ikke noget ved at rode lidt med registreringsdatabasen. Computeren tager automatisk en kopi som den lægger ind hvis det ikke virker.
Avatar billede mrt Nybegynder
22. januar 2001 - 13:49 #11
kharder -> fint, så fortæl mig hvordan!
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2001 - 15:05 #12
en måde er at afinstallere og geninstallere spillet, da revolt er et af de spil, hvor registreringsdatabasen bliver ryttet helt.

Kopier den fil, som indholder stjerneantallet fra start og gem denne til senere brug.

Avatar billede mrt Nybegynder
23. januar 2001 - 15:22 #13
kharder -> se min første kommentar, god damn it!!!!
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 15:29 #14
Genistallation skulle virker hver gang, eller er der noget galt. Husk at fjerne resten af mappen inden du geninstallere. Prøv evt. at tjekke regedit før afinstalering og efter afinstallering, og se om der skulle være efterladt noget. Søg efter revolt
Avatar billede mrt Nybegynder
26. januar 2001 - 21:07 #15
Der var en funktion i selve spillet til at \"starte forfra\"!!!

...man kigger aldrig der hvor det er mest logisk!