Avatar billede vels Nybegynder
31. december 2003 - 03:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dankort - abonnement

Hej

Jeg har set at siderne dating.dk samt dvdzone.dk tilbyder en service, hvor man betaler for, hvor man taster kort nr osv ind en gang, hvor efter de trækker beløbet hver måned så langtid man har et abonnement hos dem.

Mit spørgsmål er om der er nogle der har erfaring med det og hvordan det laves? Er det selve betalings gatewayen, hvor kortnummer osv gemmes i eller hvordan fungere det? Hvis det er betalings gatewayen der kan fixe det, hvilke udbydere tilbyder så servicen?
Avatar billede triple-x Nybegynder
01. januar 2004 - 18:40 #1
Hej Vels,
Det foregår på den måde at først og fremmest betaler du PBS 1000-2000 i året for at have diverse kreditkort.
Derudover skal du have en gateway som du lejer dig ind hos ved et firma, og her kan nævnes Freepay, som dating.dk også bruger.

Og hvis du ikke er inde i webprogrammering(ASP, PHP) så skal du have et firma til at udvikle den del der for din hjemmeside til at snakke med den gateway du lejer.
Freepay tager 199 i måneden for at du kan leje denne gateway.

Hvis du mangler nogen til at udvikle den del der for det til at hænge sammen, eller du har yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig på martin(at)pezzo.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2004 - 22:46 #2
http://www.dibs.dk/128.0.html

"Ud over de mange funktioner i DIBS Premium understøtter DIBS Platin ligeledes abonnementsbetalinger"
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. januar 2004 - 10:42 #3
regin - ja Dibs ses vel som de bedste på marked med flest funktioner... dog synes jeg deres priser ligger højt. Du skal virkelig have en velgående foretning for at bruge deres systemer.
Avatar billede vels Nybegynder
02. januar 2004 - 10:44 #4
takker for svaret... fandt ud af at http://www.mermaidconsulting.com undetstøtter abonnementsbetalinger, til en bedre pris en DIBS
Avatar billede bjornicle Nybegynder
02. januar 2004 - 13:29 #5
webpay fra info-connect understotter ogsaa abonnementsbetalinger