Avatar billede thethemes Nybegynder
31. december 2003 - 01:21 Der er 1 kommentar

design/theme shop

Hej alle, well jeg er ny til siden, men her kommer det så.

Jeg har http://www.thethemes.net og vi søger en til at lave en design/theme shop for os, eller bare hælpe med det. vi skal helst ikke bruge noget program nu hvor vi gerne vil have det i samme design som siden, og på siden.

Denne shop skal bruges til vores Custom designs, som vi er igang med.

Så hvis der er en som har lyst til at være med i det store spil så kontakt mig på MSN: svend@aaoclans.com hvis du har det eller, svend@thethemes.net

ps. Der skal nok blive noget til dig, i kr, og øre når vi har noget solgt, vores Donation går godt lige nu :)

Takker, håber at høre fra en af jer. og godt nytår
Avatar billede thomas_b Nybegynder
20. august 2004 - 22:50 #1
Har du stadig brug for en ?
Jeg kan godt udvikle for jer, men det koster jo penge...!