Avatar billede karsteng Nybegynder
30. december 2003 - 20:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

SMS-sender - hardwaredims

Heyy!

Er der nogen der kender et GSM-produkt der egentligt ikke skal kunne andet end at sende en SMS. Eks.: Dimsen skal sende en SMS, når den får et input. Fx hvis dør der gør op, hvis temperaturen er under 5º eller noget helt andet.

Er i med?
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 20:59 #1
http://www.suresms.com , dansk produkt..
Avatar billede karsteng Nybegynder
30. december 2003 - 21:06 #2
Nej, det jeg søger er en hardwaredims, der kan klare at sende en SMS ved et givent input. Altså en "mobiltelefon-light" (er ikke den store hardwarenørd ;0)
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 21:10 #3
Sådan en fætter kan du købe hos mig.

Vi sælger GSM-modemer, der valgfrit kan ringe op eller sende en SMS til 4 indkodede numre, når de får et "input" (enten - 0 eller + 12v).

Jeg bruger dem når jeg laver tyverialarmsystemer, adgangskontroller eller fx i kølerum, hvor de aktiveres hvis køleanlægget går ned eller lign. :)

Jeg kan lige finde en pris til dig, 2 sek..
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 21:13 #4
har du en side hvor jeg kan læse om din dims, den lyder som noget jeg måske ku bruge...
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 21:28 #5
Jeg har en her til 2800 kr. inkl. moms, det er muligt jeg kan sælge den billigere, da det kun er min vejl. pris.

Men imellemtiden har jeg fundet den her på min grossists hjemmeside: http://shop.alarmsystem.dk/Shop?pinfo=100233&pmenu=%5B265,243,219%5D&pg=219
Desværre er prisen ikke med i min pris-mappe fra dem af der gælder for 2003, men lige i starten af det nye år, får jeg tilsendt en ny mappe med nye priser, hvor den også vil være med, da det er et nyt produkt!

Må jeg spørge hvad den helt nøjagtigt skal bruges til??
Avatar billede keysersoze Guru
30. december 2003 - 22:03 #6
servermann >> har du en mail eller icq/msn du evt kan kontaktes på?
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 22:07 #7
Jeg kan fanges på MSN kasper@danscape.dk hvor jeg er online nu..

Alternativt er der ICQ 124474657 men der er jeg ikke online lige nu, så sats på MSN :)
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 22:36 #8
griner kasper...jeg hedder også casper, vi snakkede i telefon for et par år siden ...kan du huske ?
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 23:24 #9
csslover>> Umiddelbart siger du mig ikke noget - hvem er du? :o)
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 23:30 #10
tror jeg engang for lang tid siden hackede din gæstebog ;)
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 23:33 #11
Hmmmm... *tænker* Hvis jeg nævner navnet "drastic fantastic" siger det dig så noget??1?!?!
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 23:34 #12
;) det passer... du var vist noget med dansecure, eller så ;)
Avatar billede csslover Nybegynder
30. december 2003 - 23:35 #13
jeg vil smutte i seng nu, hyg dig/'jer og hav et godt nytår ;)
Avatar billede Wezio Juniormester
30. december 2003 - 23:40 #14
Naaah... www.coolsecurity.dk var det sq!! ;-) Men f*ck det, det er 2 år siden her den 14. Januar ;)

Må man spørge hvad du så kunne bruge sådan en dims til?
Når jeg får priserne (hvis jeg er heldig, så i næste uge) skal jeg gerne smide dem her. Nu har vi jo lige en masse feriedage her ugen ud, sååå :)

Godt nytår til jer alle herfra også :)
Avatar billede karsteng Nybegynder
31. december 2003 - 09:05 #15
Det ser faktisk slet ikke så dumt ud. Den dims du linkede til lyder til at kunne lige det jeg skal bruge... Og lidt til... Den er desværre bare for dyr.

Det jeg skal bruge den til er i første omgang bare for at lege ;-) Er der nogen der ved, om man kan få noget endnu mere primitivt (og billigere)? Faldt selv over http://www.falcom.de/e/e-index-produkte.html i aftes, men har ikke fået kigget det ordentligt igennem endnu.
Avatar billede Wezio Juniormester
31. december 2003 - 13:38 #16
karsteng>>> Den "dims" jeg linkede til ved du ikke hvorledes den er dyr eller ej, for du har ikke fået prisen på den endnu. Den kan jeg først skaffe i næste uge!

Jeg har en anden en, som ikke kan andet end sende SMS´er eller ringe op til 4 indkodede numre (den er virkelig primitiv!) til 2800 kr. Men de 2800 kr. er vejl. pris, så den kan jeg nok godt få ned på ihvertfald 1800 kr.

Du finder ikke noget billigere, det er det sådan nogle GSM-modemer koster. Bare et alm. modem der via telefonlinjen ringer op til 4 indkodede numre og afgiver en indkodet talebesked har en indkøbspris på 975 kr. dertil kommer moms og lidt fortjeneste oven i, så inden vi ser os om er den oppe på 1500 kr. :-)
Avatar billede karsteng Nybegynder
04. februar 2004 - 20:10 #17
Lukket