Avatar billede fctue Nybegynder
30. december 2003 - 20:18 Der er 2 kommentarer

Windows XP brug af netforbindelse

Jeg har ladet mig fortælle at XP bruger ca 20% af min netforbindelse. Jeg ville derfor høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at fjerne det. Det er noget med at Microsoft har reserveret det til update - men er det ikke lige nok ;o)

Håber i kan hjælpe

Takker

FCTue
Avatar billede fathat Nybegynder
30. december 2003 - 20:31 #1
Nej.. Hvorfor skulle xp bruge 20 % af din netforbindelse? Tror det er et rygte :S
Avatar billede kenp Novice
30. december 2003 - 20:42 #2
*GG* jeg tror du tænker på det som er indstalleret under netværk som hedder noget med Q! ka ikke lige huske det nærmere! men enten kan du jo bare fjerne den eller sætte den til 0%

Men den har altså ikke betydning for din ADSL forbindelse! den kan højst komme i brug hvis du køre 100 mbit! og der betyder det så lidt alligevel! da det som regl kun er når man køre op mod en server som understøtter det.