Avatar billede kjmn Nybegynder
30. december 2003 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor brænder mit cd-rom ikke

Jeg har lige installeret en cd-rombrænder
24x1ox40 og installeret nero burning rom programmet, når jeg så vil brænde billeder fra mine dokumenter og den kommer til verificerer
kompileringen skriver den datavertifikation mislykkedes. Hvad er der galt?
CD-rommen er en CD-R 12x650mb
Avatar billede proff Nybegynder
30. december 2003 - 17:30 #1
Prøv evt. at tjekke om du har valgt det rigtige drev til at køre med dit brænder program..
Avatar billede c-holst Novice
30. december 2003 - 17:37 #2
ellers prøv at slette brænderprogrammet. Slet drevet i enhedshåndteringen og genstart.
geninstaller nero

kan du ellers læse fra drevet.

kom bare med lidt respons, så kan vi prøve lidt andre ting også
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2004 - 01:57 #3
Prøv at sætte brændehastigheden ned.
Avatar billede c-holst Novice
24. marts 2004 - 21:28 #4
hvordan går det så