Avatar billede fifie Nybegynder
30. december 2003 - 10:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ip logger program

hej eksperter findes der et lille fikst program som kan stå og køre i baggrunden af ens win, på den maskine man fx har sin ftp server.  så keg kan se hvilken IP adresse der har været på min maskine eller "hacket" min ftp mv alså kort sagt en der opsnapper alt trafik på ens maskine??
Avatar billede tullejr Nybegynder
30. december 2003 - 10:51 #1
Det kan de fleste ftp programmer da, skulle jeg mene :)
Avatar billede fifie Nybegynder
30. december 2003 - 10:56 #2
jeg bruger Serv-U ftp programmet, men jeg har desværre en lille fornemmelse af at der går et eller andet objekt ind på min maskine eller min ftp som ikke bliver registrerret - når mine venner mv prøver at gå på min ftp server kommer den med den meddelse om at der er for mange online brugere prøv igen senere??? dette undrer mig meget da der slet ikke er logget nogle pp (efter hvd jeg kan se)
Avatar billede jpvj Nybegynder
30. december 2003 - 10:57 #3
Ellers kig på Etherreal... det er en rigtig god og gratis pakkesniffer.
Avatar billede fifie Nybegynder
30. december 2003 - 11:39 #4
findes der nogle som er lidt mere beregnet til newbies :o) det kan være vældig uoverskueliget - ingen tvivl om at det sikkert er et mega godt lille program men det viker virkelig avanceret