Avatar billede aoware Nybegynder
30. december 2003 - 02:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Musse markør

Hej!

Jeg vil gerne lave min ejen markør, men ved ikke helt hvordan eller med hvad. Nogen som har et program eller en guide?

Hilsen AOware
Avatar billede roenving Novice
30. december 2003 - 02:37 #1
Se definitionen, som den er lavet i css2:

http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ui.html#propdef-cursor (kig under <uri>)

-- den er dog sent og særlig grundigt understøttet ...
Avatar billede roenving Novice
30. december 2003 - 06:44 #2
... og ikke særligt ...
Avatar billede billen Nybegynder
30. december 2003 - 11:17 #3
Der findes et program der hedder MicroAngelo: http://www.microangelo.us/
Avatar billede stefan_v Nybegynder
05. januar 2004 - 15:27 #4
Microangelo er også mit bud... Her kan du både lave ikoner og markører/animerede markører. Nemt at bruge.
Avatar billede aoware Nybegynder
05. januar 2004 - 17:07 #5
Ja okay takker, men kan Billen ikke lige skreve et svar så han kan få sine point :O)

Og tak igen..
Hilsen AOware
Avatar billede billen Nybegynder
05. januar 2004 - 17:10 #6
Takker ;o)