Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 01:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lyd editor til dance music eller beats til rappere!

Hey er der en som kender et godt program til at lave lyd i? Jeg har erfaringer med waw editors, som jeg tidligere har redigeret lyd i. Men nu har jeg brug for noget til at lave dance music i, kender I et godt program?

/Kaspar
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:15 #1
Reason er et virkelig godt og profesionelt program. Du kan samtidig finde en masse toturials til det på nettet.
Held og lkke ! :)

/mads obi
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:15 #2
Det var et svar ;)
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:21 #3
Hopper med på reason hvis det er at lave selve musikken du mener.
Godt, billigt (i forhold til andre i den dur) og nemt at lære/bruge.

www.propellerheads.se
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:23 #4
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:29 #5
Og her kan du købe det, hvis du nu "falder for det" (hent demo i mit andet link):
http://www.aage.dk/fr_index.htm?/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=5101
Mener jeg har set det til ca 2000kr et andet sted, men kan ikke huske hvor.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 01:35 #6
det er for dyrt! kender i andre?
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 01:35 #7
måske dj programmer? Ikke sådan en radio en, men såden mixe sange osv..
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:38 #8
fruutyloops er også godt og billigere ;)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2003 - 01:47 #9
jeg vil mixe musik!?! Og jeg er kun 14, så jeg har ikke røven fuld af penge!?!
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 02:20 #10
Ting koster desværre penge, og mix programmer er ofte dyre. desværre .
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 02:22 #11
Ellers kan du downloade Winamp's mix-program. Det er gratis og kan downloades fra deres hjemmeside: www.winamp.com
Avatar billede clauzii Nybegynder
07. januar 2004 - 15:42 #12
Dance eJay, Techno DJ og lignende programmer fra Magix kan fås til 3-500,-.
Det er udemærkede programmer med et pænt stort lydbibliotek til.
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2004 - 17:00 #13
Lukker