Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 00:52 Der er 16 kommentarer

Nem ! Kan ikke starte NFSU op !

Når jeg prøver at starte NFSU (Need for speed Underground) op, får jeg en melding om at speed.exe har fundet en fejl, og må derfor afsluttes. Hvordan slipper jeg af med det ?
Avatar billede Spotgun Seniormester
30. december 2003 - 01:02 #1
Prøv at geninstallere spillet, så skulle den gerne ligge en virkende version af speed.exe...
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:04 #2
Har jeg prøvet. Det virker ikke. Tror der er en fejl i mit windows. Kan det have noget med en Blaster virus at gøre ?
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:06 #3
Prøv at sætte windows til engelsk: (selve windows ændrer ikke sprog, kun valuta, tid osv.)
Start->kontrolpanel->internationale og sproglige egenskaber.
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:07 #4
Grunden er, at ea sports har haft sendt spillet ud "forkert", og dvs engelsksprogede spil til bla. norden.
Avatar billede obinex Nybegynder
30. december 2003 - 01:07 #5
Igen kan jeg kun sige det samme. Har prøvet det, men det hjælper ikke. Det har åbenbart ikke noget med sproget at gøre.
Avatar billede ducks Nybegynder
30. december 2003 - 01:45 #6
chalde såvidt jeg har læst gælder det kun for de crackede versioner og jeg tviler da også stærkt på at EA ville udsende et forkert spil i europa.

Prøv at
..geninstallere spillet
..formatere eller rette (hvis der er fejl i windows)
..hvis det stadig ikke virker kan der være ridser i CDen
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:49 #7
ducks -> Mener bare jeg flere gange har læst her/andre fora at det galt de tidlige versioner af nfsu som blev sendt til Norden.
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 01:51 #8
Og så kunne spillet være købt over nettet fra f.eks england.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
30. december 2003 - 18:47 #9
Prøv at gå ind i kontrolpanel og vælg internationale og sproglige indstillinger inde i den vælger du engelsk australien Så skulle det gerne virke :D
Avatar billede bandit_ Nybegynder
30. december 2003 - 18:50 #10
Højreklik på genvejen til spillet --> Egenskaber --> Kompatibilitet --> Kør dette program i kompatibilitetstilstand for... Og prøv dig så frem. Vil foreslå du starter med Windows NT, så Win98, så ME og til sidst Win95.

Husk de nyeste grafikdrivere
Avatar billede themanronnie Nybegynder
30. december 2003 - 18:57 #11
ved mig har jeg skulle sætte sproget på engelsk(australsk) inde under international. Så funkede det som en drøm =)
Avatar billede bandit_ Nybegynder
30. december 2003 - 18:58 #12
Themanroonie det var så det svar jeg gav lige før
Avatar billede themanronnie Nybegynder
30. december 2003 - 18:58 #13
doh sorry. s¨ikke det var skrevet =|
Avatar billede bandit_ Nybegynder
30. december 2003 - 19:04 #14
Gør ikke noget :o)
Avatar billede chalde Seniormester
30. december 2003 - 22:23 #15
bandit_ -> Og det jeg gav længere oppe. Det med australsk galt for demoen. En anden ting. Spillet skal kunne køre uden kompatibilitetstilstand, da det er lavet til winxp/2k/osv..
Avatar billede themanronnie Nybegynder
28. januar 2012 - 16:23 #16
lukket