Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 16:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Win2k genstarter istedet for at lukke ned

Hej...
Efter at have installeret en dvd brænder, er min pc begyndt at genstarte istedet for at lukke ned.
Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede denmark77 Nybegynder
29. december 2003 - 16:46 #1
er den konfortable med med xp????(tror du har xp);+)
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. december 2003 - 16:55 #2
Hvad har du installeret af software ud over selve DVD brænderen?
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2003 - 17:08 #3
Har du jumpet rigtigt.
Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 17:15 #4
Tænker du på software til dvd drevet
Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 17:16 #5
om jeg har jumpet drevet rigtigt??
Avatar billede nuna Nybegynder
29. december 2003 - 17:20 #6
Gå ind i egenskaber for denne computer, avanceret indtil start og genoprettelse prøv at fjerne alle hakkerne under systemfejl kassen og genstart pc'en se om det hjælper ellers smid win2k cd'en og skriv "sfc /scannow"
Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 17:24 #7
Tak jeg prøver lige
Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 19:25 #8
Ja, så er jeg tilbage. Nuna: det hjalp ikk, men hvor skal jeg skrive "sfc /scannow"??
Avatar billede nuna Nybegynder
29. december 2003 - 19:40 #9
start --> kør  "sfc /scannow", du må bare sige til så skal du nok få dine points tilbage :-)
Avatar billede spschmidt Nybegynder
29. december 2003 - 20:02 #10
det har jeg så gjort nu, da den var færdig prøvede jeg så at lukke ned, men den genstartede bare igen
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
16. januar 2004 - 13:04 #11
Dette er fundet på http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_restart.htm

When you shut down your Windows XP-based computer, your computer may restart instead of shutting down, and you may see a blue screen for just a moment before the computer restarts.

The behavior can occur if the following conditions exist:

You have "automatically restart" selected. (Press WinKey-Break, or (Start/Run/Sysdm.cpl),  Advanced Tab, Start Up and Recovery/Settings/System Failure/Unmark "Automatically Restart"/Ok/Ok.

The Roxio Easy CD Creator 5.0 or Direct CD 5.0 program is installed on your computer.

Resolution:

To resolve this issue, contact Roxio or view the following Roxio Web site to download and install the updated driver for Easy CD Creator 5.0 for Windows XP:  http://www.roxio.com.  To work around this issue, uninstall Roxio Easy CD Creator or Direct CD.
Avatar billede kristian_hansen Nybegynder
16. januar 2004 - 13:08 #12