Avatar billede mr-bob Nybegynder
29. december 2003 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

fjerne spam?

Jeg får røv meget spam mail, men jeg kan ikke bare sætte et filter på emailen da de hver dag bliver sendt fra en ny email-adresse, hvad kan jeg gøre?
Avatar billede avlund Nybegynder
29. december 2003 - 14:01 #1
Der er ikke meget at gøre, desværre. Hvis du bruger en mail-klient kan du f.eks. installere MailWasher ( http://www.mailwasher.net/ ) eller SpamFighter (http://www.spamfighter.com/ ). Og så er der selvfølgelig de gængse retningslinier som aldrig at svare tilbage på en spam-mail.
Avatar billede dmcn Praktikant
29. december 2003 - 14:02 #2
Hvis du har muligheden, kan jeg anbefale at opgradere til Outlook 2003. Den har indbygget spamfilter, og har fanget *alle* spammails jeg har modtaget i de sidste to uger - vi snakker her ca. 50 - 100 dagligt.
Avatar billede mullins Nybegynder
29. december 2003 - 20:38 #3
Du kan anskaffe dig en Norton internet securyties der er anti spam filter i.. det er meget effektivt.. :D jeg kører selv med det, og kan varmt anbefale det.. hvis der skulle komme problemer på netværket.. så bare slå den indbyggede firewall fra.. ps. den er meget effektiv også.. :D

Mullins
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2003 - 22:29 #4
Spam Inspector kan osse anbefales.
http://www.giantcompany.com
Avatar billede avlund Nybegynder
02. januar 2004 - 22:58 #5
Tak for points.
Avatar billede mullins Nybegynder
03. januar 2004 - 23:05 #6
Tak for Points :D