Avatar billede netfest Nybegynder
18. januar 2001 - 20:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CPU

Hej
er det generelt skadeligt for en CPU hvis dens tempratur variere meget
min AMD k6-2 500 køre mellem 46 gr.C op til 57 gr.C det er over 10 gr.C
det er mest krævende 3D spil som Half-Life og den slags at den kommer så højt op
den køre stabilt nok
Avatar billede tarantula Nybegynder
18. januar 2001 - 20:15 #1
ja altså jeg mener nu nok at 57 grader er for meget... men det er lidt op og ned hvordan processer kører og ikke mindst hvorhenne den står.. den ´kan stå et meget varmt sted... min comp svinger fra 40-50 og det er ikke specielt køligt... du burde overveje at få dig en køler mere..
Rene
Avatar billede morten_b Nybegynder
19. januar 2001 - 11:51 #2
Min 800 mhz Thunderbird kører lige fra lavt i 40\'erne til højt i 50\'erne og jeg har ingen problemer med det. Ifølge AMD skulle det heller ikke give problemer af nogen art.