Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
28. december 2003 - 09:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Side sælges

Hej derude.

Jeg lagde et svar ind på http://www.eksperten.dk/spm/443513 hvor der er en der gerne vil købe en i forvejen fungerende side. Jeg har siden fået et par henvendelser og har nu besluttet at ligge det som et indlæg her.

Det handler om www.gyrosport.dk , skulle i have interesse er i velkomne til, at skrive til mig på info@gyrosport.dk

Siden sælges fordi, jeg går igang med nogle merkonom fag, og simpelthen ikke har tid.

Selv foreslår jeg, at det kan gøres på 2 måder:
1. Man køber siden og køber boldene hos mig. Og må kun sælge via siden
2. Man køber det hele inkl. de forhandlere jeg har.

Mvh gyro :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:04 #1
Nu er det sådan at eksperten ikke bruges til at sælge ydelser for for andet end point. Så kan du ikke leve med dette skal du i følge reglerne lukke spørgsmålet ved at oprette et svar og acceptere dig selv.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
28. december 2003 - 10:10 #2
Jeg forstår ikke helt!  Jeg synes tit, at have set både salg af forskellige domæne navne og banner plads f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/444172

Vil du forklarer mig forskellen.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:22 #3
Det er såmænd meget simpelt.

Hvis eksperten var en reklamesøjle ville jeg hvert 10. minut oprette et spørgsmål hvori jeg ville sælge min krop.

Det er tilladt at tilbyde penge for løsninger - Men ikke at sælge dem. Har kommenteret i http://www.eksperten.dk/spm/444172 .

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:26 #4
Læs i øvrigt reglerne punk 2.7 - Her står udtrykkeligt at det er tilladt at købe for penge, men der står intet om at du må sælge. http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
28. december 2003 - 10:33 #5
Fair nok, jeg vil følge reglerne.

Men sæt dog en streg i sandet så der ikke gøres forskel......jeg kunne lige mange mange links op, på folk der sælger ting..... f.eks. http://www.eksperten.dk/spm/353237

Det er slet ikke sikkert, at jeg vil sælge men opfordre folk til , at kontakte mig. Jeg synes VIRKELIG det stinker, har jeg fulgt side op og side ned herinde på firmer der sælger domæne navne som aktions form!!

Men jeg gir op Nikolaj, synes det er ok cool at i har det regler, ville bare være rart hvis de "galt" for alle

Godt Nytår
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
28. december 2003 - 10:36 #6
Men hvis der intet står om, at jeg ikke må sælge er det vel tilladt :-)
Avatar billede bredker Nybegynder
28. december 2003 - 10:42 #7
hvis du vil have det solgt , så gå på qxl.dk
der er med jævne mellemrum domæne navne til salg , og det er tit vanvitige priser de bliver solgt til
du kan jo bare sætte en minstepris på det så du er sikret , og deres salær er ikke ret stort
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:46 #8
Gyrosport der står heller ikke noget om at jeg ikke må sælge min krop, min sutsko eller andet - Hvis alt skal nævnes i reglerne bliver det en bog af en størrelse ingen har set før.

Vi prøver at holde den type spørgsmål nede, men der bliver oprettet temmeligt mange og vi kan ike nå at fange alle i forbifarten.

God dag

/Nikolaj
Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
28. december 2003 - 10:50 #9
Nej ok Nikolaj

Selvfølgelig skal man ikke skrive en million regler, det kan ingen af os bruge til noget......men en så stor ting,  som at man ikke må sælge ting på eksperten.dk kan der vil blive plads til.....du siger jo selv, at i ikke kan følge med til, at få dem lukket.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:56 #10
Jeg har lige tilføjet på vores "regel-wish-list" at reglerne specificeres således at ingen kommer i tvivl om hvordan eksperten forholder sig til salg af varer/ydelser.