Avatar billede -zonic- Nybegynder
27. december 2003 - 22:45 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Program til bin / cue filer?

hey..

Nogen der kan fortælle mig, hvilke programmer man kan bruge til at lave bin / cue filer med udfra originale cd'er?

Jeg har nogle EA-Games der skal tages sikkerhedskopier af, for de er ved at blive slidt, og det er mange penge ud af vinduet :-/

Bemærk, det SKAL være bin / cue filer jeg skal have lavet, da jeg vil kunne starte dem via mit virtuelle cd-rom drev..
Avatar billede superanden Nybegynder
27. december 2003 - 22:47 #1
jeg bruger cdr-win det laver en bin og en cue fil så de er lige til deamon eller til at brænde som man nu lyster...
Avatar billede phpwiz Nybegynder
27. december 2003 - 22:48 #2
nero burning ... fra ahead
Avatar billede lundquist Nybegynder
27. december 2003 - 23:00 #3
Jeg bruger ClonCD synes det er let, og tror det er gratis men er ikke sikker...
Avatar billede lundquist Nybegynder
27. december 2003 - 23:03 #4
http://www.slysoft.com/da/download.html Det er gratis de første 21 dage så skal du købe det, men du kan jo bare lave filerne inden de 21 dage er gået...:D
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. december 2003 - 23:10 #5
Avatar billede butcher99 Nybegynder
28. december 2003 - 14:11 #6
Blindread bruger jeg selv.
Men hvis det er EA-games spil ombyttes de gratis hos importøren. Man skal blot indsende skiver, manual og cover så sender de et nyt tilbage. Jeg har selv oplevet det - fin service
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 03:10 #7
Gi'r du lige lidt feedback her "-zonic-" ?
Avatar billede -zonic- Nybegynder
01. januar 2004 - 16:26 #8
wauv butcher99 .. er det sandt ?? hvordan gør man det ? altså hvordan kontakter man dem, osv ?
Avatar billede butcher99 Nybegynder
01. januar 2004 - 16:38 #9
www.eagames.dk
kontakt dem og skriv, hvorfor det skal ombyttes (du skal selvfølgelig vedsende org. manual, cder og æske). De skriver så tilbage med en mail, som du vedlægger og sender det derefter til dem.

Jeg modtog mit igen ca. 1 uge senere.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
02. januar 2004 - 03:13 #10
Takker :) - især for responds !