Avatar billede pixeldude Nybegynder
27. december 2003 - 21:11 Der er 2 kommentarer

Synkronisering fra Telefon til Outlook via Bluetooth

Jeg har en T610 og har ingen problemer med at starte en synkronisering fra Outlook via Bluetooth.  Men er det ikke muligt at starte en synkronisering fra telefonen?

Hvis ja hvordan så?
Avatar billede boffy_vs Nybegynder
05. januar 2004 - 19:08 #1
Det er det faktisk på en måde..

Sluk din bluetooth i telefonen, og lad indstillingerne i XTNDConnect stå sådan at de automatisk sætter i gang ved forbindelse. Når du så tænde bluetooth på tlf. starter sync.
Avatar billede Henry Novice
30. august 2006 - 00:59 #2
i dette program kan du indstille den til at starte sync lige så snart din mobil er inde for rækkevidde

http://fma.sourceforge.net/index2.htm