Avatar billede spanks Nybegynder
27. december 2003 - 20:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nero genstarter hele tiden

Hejsa..

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg åbner nero(version: 5.5.10.54) for at brænde nogle LOVLIGE! mp3 filer ned. Når jeg så vil brænde dem ned når grafen kun til midten og så genstarter den min computer.

Hvad er det galt? og hvodan kan jeg få det lavet.

Please help.
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. december 2003 - 20:59 #1
læs hvad der står i dine event logs.
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. december 2003 - 21:00 #2
computer management/eventviewer/
på winxp.
Avatar billede spanks Nybegynder
27. december 2003 - 21:01 #3
jeg har ikke windows xp.. men 98
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. december 2003 - 21:04 #4
kan ikke huske 98 men der må være noget ligende.
Avatar billede spanks Nybegynder
27. december 2003 - 21:34 #5
nu er jeg ikke en hardcore pc-mand

jeg ved ikke hvad det der event logs er og ved heller ikke hvor den ligger..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. december 2003 - 22:52 #6
1) Gør den det kun ved MP3 filer ?
2) Hvad med WAV filer og/eller DATA ?
3) PC Specicationer ?
4) Brænder Specicationer ?

Skru evt. brænde hastigheder ned til det LAVESTE.

Skriv til et IMAGE først.
Avatar billede spanks Nybegynder
27. december 2003 - 22:57 #7
Jeg ved ikke om den gør det med wav filer men vil lige prøve. Og nej den gør det ikke med data.

Vil prøve at skrive et image først og sætte den med laveste hastighed. Pøver lige
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2004 - 13:58 #8
???
Avatar billede spanks Nybegynder
03. januar 2004 - 15:42 #9
majsmarken jeg fugle dit råd.. med at sætte hastigheden til det laveste og det hjalp

tak..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2004 - 16:25 #10
Nok har jeg en x24 brænder men når det øvrigt system er ~200Mhz - Hmmm...
Jeg må også sætte hastighed til det laveste for at det går godt - hvergang.
Bruger pt. en selvstændig (gammel 200Mhz) PC til Scanner/brænder; men er ved at skrabe samme til en anden. De mere seriøse opgaver er selvfølgelig på en anden BEDRE PC...

Du ka' evt. eksperimentere med af finde max. hastighed - men igen - om en CD er klar på 45 min eller 15 min. er vel ligemeget hvis det ikke er flere gange om dagen...

Good Luck...