Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 18:56 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Vudering på hjemmeside

Nu har jeg fået masser af hjælp til design, nyheds system osv her..- så nu vil jeg lige høre..

Er selve indholdet godt nok? Hvis du følger med i NBA, hvad synes du så der mangler?

www.nba.frac.dk
Avatar billede bentn Nybegynder
27. december 2003 - 19:09 #1
En udemærket webside du har lavet, der er en god rytme på siden og faverne er dejlige behagelige.- Måske et federe LOGO.- men en ting undre mig,- hvorfor har du en anden font under sidste nyt?- det skilder sig lidt ud fra dine andre sider.- ikke så meget kendskab til NBA, såååå

Forøvrigt,- Send Artiklen, hvad script bruger du der?
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 19:13 #2
Skriften: Har lieg sat et nyheds system op i asp.. Der skal jeg vist liiiige lave om i style.css.. Det ordner jeg lige med det samme..

Scriptet: Bruger en eller anden form fra hostedstuff.com.. Men det lukker om et par dage, så leder med lys og lygte efter en simpel kontakt form..

Logo: Har udsat en dusør på 200 point til en der kan lave et banner..- men ingen har meldt sig endnu :(
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 19:54 #3
hej mock!

Skal du så også have et nyt banner, til min side?

Altså link bytte
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 19:56 #4
ved jeg ikke helt.. Det kommer jo an på om jeg overhovedet FÅR et nyt banner/logo..

Men bortset fra det..- så kan jeg ikke se mit link på din side endnu :o)?
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 20:03 #5
Har du da tilføjet mit på dit
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 20:04 #6
Skulle du ikke først have et mindre? Sådan forstod jeg din mail..

Derfor jeg kun linker til dig via tekst nu...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 20:06 #7
hvad?
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 20:07 #8
Hvad siger du hvad til? Er ikke lige med :o).. Fik du ikke messenger? Nemmere at ordne det der...
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 20:08 #9
Nope.....jeg sagde at din side var smal. Så jeg vidste ikke om du kunne få et standard banner størrelse på din side. Men det kan ser jeg nu at du godt kan.

Men skal vi sige at vi kun linker med tekst, indtil vi begge har et banner.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 20:08 #10
jo meseenger predragpiletic@hotmail.com
Avatar billede mock Nybegynder
27. december 2003 - 20:09 #11
Jeps.. Kan vi godt aftale... :)... Add'er dig lige på messenger..
Avatar billede antrax Nybegynder
30. december 2003 - 12:40 #12
(design vurdering udelukkende)

Du mangler konsekvens og harmoni i både dit font valg og dit farve valg. At du lige midt i det hele har en times new roman font trækker noget så forfærdeligt ned på helheds indtrykket.

Din opsætning med en frame kan godt fungere men det gør den ikke, og opsætningen af hvad der reelt er i den frame du har, er mangelfuld, kedelig og ligner mest af alt en fejl.

Mere orden, evt. nogle diskrete streger til at definere hvor noget slutter og noget andet begynder.

Så mangler du lidt cellpadding i din "sti" bar, og der bør du også skifte farve til hvid - sort kontraster ikke nok.

/flk
Avatar billede antrax Nybegynder
30. december 2003 - 12:40 #13
(det var et svar)
Avatar billede mock Nybegynder
30. december 2003 - 12:58 #14
antrax.. Det var sgu noget jeg kunne bruge - takker..

Den med times: Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal ændre.. Det er noget nyheds system i asp.. Hvis man læser en af nyhederne, og går tilbage - så er det den rigtige font - og ikke Times.. Jeg aner ikke hvad faen jeg kan gøre for at ændre det :(..

Det med framen: Ved den ikke funger 100%.. Prøver og prøver, bruger den der validator på w3, men det er stadig ikke noget jeg kan finde ud af..

Diskrete streger.. Mener du f eks i framen, eller?

cell padding i min sti bar? - der er jeg ikke lige med.. Er stadig grøn i faget..

Men tak for en god gang konstruktiv kritik.. Håber du lige kan hjælpe mig lidt på vejen, ved at forklare lidt nærmere :)?
Avatar billede mock Nybegynder
30. december 2003 - 17:56 #15
antrax.. Jeg tror jeg har fået lavet nyhederne nu, så det er den rigtige font.. Jeg ved ikke om det kun er hos mig, men det skulle da gerne være i orden nu..

Hvad mente du med det andet?
Avatar billede exeplorer_nf Nybegynder
02. januar 2004 - 17:41 #16
det er et flot design, og en god gennem arbejdet side... du må bare skrive hvis at du skal have hjælp til nogle gode ider... m.v.h. explorer_nf
Avatar billede mock Nybegynder
02. januar 2004 - 17:43 #17
Lukket..- og siden er flyttet og ændret lidt: www.nbainfo.dk
Avatar billede bentn Nybegynder
03. januar 2004 - 20:43 #18
Troede du havde lavet din side om fra, www.nbasiden.dk// men jeg tog fejl.
tak for point:)