Avatar billede yian69 Nybegynder
27. december 2003 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Langsom spil over nettet

Hej
Når jeg spiller whist over tv2, sker det at, min forb. bliver langsom
Jeg kører med 1gb/128
Langsom betyder 30-40 sekunder, mellem modspilleres udspil og mit!
Avatar billede yian69 Nybegynder
27. december 2003 - 18:31 #1
Og selvfølgelig, hvorfor sker dette????
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 18:31 #2
måske mangler du lidt RAM, det kan være årsagen hvis der er mange der spiller sammen på samme tid.
Hvis ikke så er det Tv2's server der er meget overbelastet og gør spillet langsomt.
Avatar billede yian69 Nybegynder
27. december 2003 - 18:38 #3
Ja det er jo en gammel com. jeg spiller fra, men jeg har spillet før, hvor der har været fuld besat og uden problemer, så begge muligheder er nok realistiske!