Avatar billede zorg_86 Nybegynder
27. december 2003 - 16:22 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal jeg gøre? (besøgende)

Hej

Jeg har en hjemmeside som er www.scooter-eksperten.dk men jeg har kun mellem 200 - 300 besøgende om dagen, hvad skal jeg gøre for at få flere besøgende?
Jeg vil ikke bruge nogen form for snyd f.eks http://www.autobooster.dk/ jeg har en god meta & har lavet mange bannerbyts..

Hvad skal jeg gøre?
Hvad gør i andre for at få flere besøgende på jeres side uden bruge af snyd?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2003 - 16:30 #1
Du kunne evt gøre din side søgemaskinevenlig. Undrer det dig ikke at du
slet ikke er på listen med denne søgning
http://www.gogole.com/search?q=%2Bscootere+%2Bgejl&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&start=20&sa=N
når det nu er to ord fra dine metatags.

"Forklaringen" er formentlig at du har "scootere" i dit metatag, men ordet er
ikke på siden. Det er spam set fra googles side, og så udelukkes den side.

Læs om søgemaskiner på fx. www.joyzone.dk
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
27. december 2003 - 16:40 #2
Vil dette så virke?

<meta name="TITLE" content="Scooter Eksperten">
<meta name="DESCRIPTION" content="Scooter hjemmeside med Galleri, Tuning, Styling, Forum og meget mere!">
<meta name="KEYWORDS" content="forum,galleri,tuning,gejl">
<meta name="ROBOTS" content="index,follow">
<meta name="RATING" content="General">
<meta name="COPYRIGHT" content="MPJ">
<meta name="LANGUAGE" content="dan">
Avatar billede kentm Nybegynder
27. december 2003 - 16:41 #3
200-300 er da også rimelig mange, så gælder det om og have dem til at synes om din side, så de kommer igen, og fortæller det videre til andre. Det gør du ved at opdatere den tit, og have den brugervenlig.
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
27. december 2003 - 16:42 #4
erikjacobsen: Kan du ikke lave en god meta til min side?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2003 - 16:46 #5
Nej, glem alt om metatags. Det er ikke ulovligt at sætte dem på hvis de passer
til siden (ordene rent faktisk er der). Indhold + links til din side er uendeligt meget
vigtigere. Læs nu det link, ikke.
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
27. december 2003 - 18:43 #6
Flere der kan hjælpe mig?
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
27. december 2003 - 21:22 #7
?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. december 2003 - 21:38 #8
Det lyder måske lidt hårdt... men jeg tror en grund til du ikke har flere besøgende er, at siden simpelt hen er for kedelig. Der er ingen appetitvækker på forsiden. kedelige farver og ingen ordenlig velkomsttekst.
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
28. december 2003 - 11:19 #9
Hvad mener du med en velkomsttekst?
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
28. december 2003 - 11:22 #10
Fordi jeg ikke har flere besøgende, er det fordi designet er grimt, og den ikke er brugervenlig nok?

Hvad var jeres første indtryk på siden?

Hvad syntes i der mangler?
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
28. december 2003 - 11:41 #11
Er det sådan en velkomsttekst du snakker om?
http://www.frip.dk/kjalle/Index.html
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. december 2003 - 11:49 #12
Måske lidt mere "professionel".

Forsiden bør indeholde en tekst der præsenterer brugeren for siden. Den skal kort og præcist fortælle lidt om hvad der kan findes på siden. Det virker ikke godt, at man bare bliver mødt af nogle nyheder, der reelt set er ligegyldige for nye brugere, der ikke kender siden i forvejen.

Krydr teksten med lidt gode billeder, for at sætte lidt mere "spræl" på siden.

Indholdsmæssigt synes jeg det er en udmærket side. Den mangler bare lidt spændende "indpakning" :)
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
28. december 2003 - 14:49 #13
Så er der kommet velkomsttekst på siden...
Avatar billede zorg_86 Nybegynder
28. december 2003 - 17:56 #14
Flere der også kan hjælpe mig..?