Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 13:36 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Banner plads til salg

Hejsa,

Jeg har en banner plads til salg på min side,der er ca 700 unikke dagligt i alderen 12-50 år gamle.Deres interesser er primært...computer,spil,telefoner,rejser.

kom med et bud pr visning.

Jesper

info@fri-sms.dk
Avatar billede buxxy Praktikant
27. december 2003 - 13:42 #1
kom med et link til din side.
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 13:52 #2
troede jeg fremgik af min mail :)
www.fri-sms.dk
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
27. december 2003 - 14:03 #3
Hvor stor er banneren?
Pris pr. unik visning eller bare visning?

Hvad er din definition af unikke hits? 1 computer besøger din side pr. dag, eller er det en cookie som skifter efter 20 min, så den tæller en ny unik igen?
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 14:05 #4
pr visning(ikke unik) banneret kan være 460*80
de unikke er "rigtige" unikke dvs 1 ip pr dag
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2003 - 14:39 #5
lytter
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 15:16 #6
bacardil,det bør vel være eb snild sag for dig at give en pris.Du har jo et kendskab til banner priser som vi alle misunder dig :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2003 - 16:05 #7
Tak for rosen.

Jeg vil stadigvæk gerne se når du får solgt dine visninger. Noget tyder på at jeg indtil videre har haft ret eller har du solgt nogle visninger.. Hvis ja så vil jeg da gerne se lidt dok. for det. :D
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:16 #8
ja,jeg sælger visninger til mine andre sites,og jeg har da bannere på fri-sms.dk.......tror du de er der gratis ?
Og nej selvfølgelig må du da ikke se dok.Må jeg se dine private bank transaktioner ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2003 - 16:26 #9
Kan man ikke dok det på anden måde end at vise sine bank transaktioner *tsk*

Nu har jeg kigget lidt rundt fundet bannere fra

banner.dk (de er gratis ja)

De 3 bannere på forsiden kommer fra siden tge.dk (der får du nok ikke pr. visning, men mere for hvad du sælger af deres ting

Det store banner i siden er fra adpepper

Når man kigger rundt på de mange lorte[1] bannere du fylder siden med, så vil jeg mene at du ikke har fået pr. visning, men påstand mod påstand, men du har ikke kunne bevise det endnu. og de netværk du køre med betaler ikke pr. visninger. Ellers skriv hvilket af de banner-netværk du køre med der gør, så vil jeg gerne snakke med dem.

[1] -> Er genelt træt af sider fyld med bannere / pop up, derfor udtrykket.
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:43 #10
Ja,jeg har 1 banner fra banner.dk
samt nogle fra adpepper<----sælger de ikke pr visning ????(LOL)
Hvor ser du bannere fra TGE ???
De bannere jeg har der giver pr visning kommer primært via eget salgs arbejde
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:45 #11
men det kræver man har et site med mange besøgende,hvilket jeg tvivler stærkt på du har :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2003 - 16:47 #12
påstand mod påstand.. Spild af min tid.. Jeg lytter med og ser om du får salg herinde også vil jeg tro på det ellers forbliver jeg i min tro.

Så kan du påstå den er ukorrekt, det er jeg faktisk ligeglad med...
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:49 #13
lyt du bare med,du kan jo lære noget.
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. december 2003 - 16:52 #14
lol du er sq for sjov at høre på.. Kan næsten tage dig seriøst. Nå men sdiste kommentar fra mig i dette indlæg.. Vil holde resten af weekenden fri.

Godt nytår til alle!
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:52 #15
?
Avatar billede arg0n Nybegynder
27. december 2003 - 16:54 #16
jeg kan oplyse at de fleste seriøse netværk kræver over 200.000 side visninger.For at få visningskampagner skal man have langt mere.Har du det ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 10:22 #17
arg0n - Eksperten er ikke en reklamesøjle for salg af ydelser - Du kan købe dig til ydelser for point eller penge, men ej sælge.

Luk spørgsmålet her ved selv at oprette et svar og acceptere dig selv.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede arg0n Nybegynder
28. december 2003 - 13:51 #18
ROFL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. december 2003 - 14:23 #19
ROFL selv...
Avatar billede arg0n Nybegynder
29. december 2003 - 14:47 #20
HAHAHAHAHA
Igen.......
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. december 2003 - 22:20 #21
arg0n - Drop din hånlige attitude det er simpelthen for lavt og giver dig ikke verdens bedste ry.
Avatar billede arg0n Nybegynder
02. januar 2004 - 13:03 #22
woooooow,surt
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. januar 2004 - 13:09 #23
http://www.eksperten.dk/spm/434908 -> Burde du egentlig havde lukket af dig selv sammen med dette plus at du ikke må havde 2 ens kørende på samme tid.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. januar 2004 - 03:57 #24
Ud med attituden og dem der skaber den.

Deaktiveret.
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2004 - 04:05 #25
Dejligt.. Han havde vist generelt mindre problemer med snakke ordenligt til folk..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. januar 2004 - 04:14 #26
tja irriterende at nogle aldrig lærer netikette.
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2004 - 09:04 #27
Korrekt, men måske lidt deaktivering får ham på bedre tanker.
Avatar billede fri-sms Nybegynder
10. januar 2004 - 11:24 #28
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. januar 2004 - 11:44 #29
ud med ham også