Avatar billede fonsie Nybegynder
27. december 2003 - 13:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Movie capture hakker i Premiere

Når jeg movie capture, dropper den frames selvom den ikke burde... Det er fra en JVC DVCAM, til Premiere 6.5. Når man så har fået noget ind, lagger det også i preview vinduet. Jeg har kigget på noget med VfW, og andre native drivers til Windows, men intet hjælper. Problemet burde ikke ligge i computeren. Min er en Dual AMD 1900+MP, med 1 gig Reg DDR Ram.

Er der nogen der har nogen idéer til hvorfor den gøre det?
Avatar billede bleze Nybegynder
27. december 2003 - 17:37 #1
din harddisk kan være sløv...  hvis der ikke er installeret DMA drivers til dem (VIA feks) så går trafik via CPU og det er langst. Hvis du samtidigt ikke har defragmenteret den kan det også sløve den meget.
Du kan også prøve at bruge et andet program, feks www.scenalyser.com. De har et gratis program og også shareware.... Det bruger jeg selv istedet for det der er indbygget i div programmer
Avatar billede zenze Nybegynder
27. december 2003 - 20:18 #2
Du skal sørge for at have "Work-area" på en anden disk end der hvor Premiere ligger.
Avatar billede fonsie Nybegynder
28. december 2003 - 20:16 #3
Jeg tror faktisk at du har ret... Det er dog underligt, da ripningen ikke tager mere end 3.5 mb/sec...

Ved i hvorfor der kommer streger i videoen når man eksportere den?