Avatar billede mad-insane Nybegynder
27. december 2003 - 12:06 Der er 8 kommentarer

Compen genstarter

Jeg har et stort problem med min computer, når jeg prøver at spille f.eks NFSU demoen, så efter nogle sekunder, går min skærm i sort, og jeg kan ikke gøre noget for at få den til at reagere så jeg bliver nød til at genstarte den..
Den gør det ikke så meget ved f.eks Counter strike, der er det kun hvis jeg spiller 3-4 timer den kan finde på det..
Avatar billede peet-49 Novice
27. december 2003 - 12:11 #1
Du skal tjekke temperaruren på din CPU, når den gør det, det kan være den bliver for vaem.
Avatar billede mad-insane Nybegynder
27. december 2003 - 12:13 #2
min hdd er 34 grader nu, og det er hver gang jeg åbner spillet, så temp har ikke noget med det af gøre.. går det væk hvis jeg formaterer?
Avatar billede peet-49 Novice
27. december 2003 - 12:16 #3
Opdater diver til grafikkort.
Det er kun din harddisktemperatur, du har fat i, du skal i bios efter den dør, og se efter CPU temperatur.
Avatar billede magictouch Nybegynder
27. december 2003 - 13:26 #4
Dine settings i nfsu skal du også lave om til engelsk, de danske du´r ikke
Avatar billede htmlkongen Novice
28. december 2003 - 02:59 #5
Har du prøvet skærm driver også?
og lyd driver ? (det kan nemlig sagtens godt drille!!!!)

og har du kørt Windows Opdate ?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. januar 2004 - 11:49 #6
er din pc hurtig nok. Havde selv tidliger en langsom pc og når jeg spillede spil frøs den engang i mellem og jeg måtte slukke og genstarte
Avatar billede magictouch Nybegynder
07. januar 2004 - 12:13 #7
Madinsane> virker det
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. januar 2004 - 12:29 #8
måske er det dit grafik kort, der er årsag til problemet. havde på min gamle pc problemer med kombinationen af need for speed 5 og mit Msi geforce 4 Nvidia 64 MB grafikkort. Efter ca. 15 sek. gik pc i sort og den måtte genstartes. (Jeg fik aldrig løst problemet)