Avatar billede arnely Novice
27. december 2003 - 11:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit server navn bliver ændret i mit e-mail program

Hej
Server navnet til indgående post bliver ændret!
Jeg har tdc som udbyder og server navn, til indgåendepost er pop3.mail.dk Det der så sker er at der står et nummer noget med 117.00.0
Når jeg ændre tilbage til pop3.mail.dk og genstarter PC'en kommer nummeret igen.
Jeg har Norman indstaleret, men den kan ikke finde noget.
Avatar billede b_nice Nybegynder
27. december 2003 - 11:36 #1
Det kan sagtens være dit antivirus program der gør det. Hvis den lægger sig ind mellem din udbyder og dit mail-program, er det ofte sådan det gøres.
Avatar billede arnely Novice
27. december 2003 - 11:51 #2
ok "b nice" rart at vide. Men har læst her på experten, at det kan være en hacker der er inde på min PC
Avatar billede allanchr Nybegynder
27. december 2003 - 12:12 #3
Der er dit antivirrus program der "blander" sig da den, sandsynligvis, har en opsætning der siger at den skal kontrollere emails.
Avatar billede anuseren Nybegynder
27. december 2003 - 12:14 #4
der står sikkert 127.0.0.1 ( det er din egen maskine) ;o)

Det er dit antivirus program der ændrer adressen til dine postservere, så den kan scanne dine mails for virus...
Avatar billede arnely Novice
27. december 2003 - 12:18 #5
Ja det er det nummer der står anuseren :-))
Avatar billede arnely Novice
28. december 2004 - 21:12 #6
Spørgsmål lukket