Avatar billede guanche Nybegynder
27. december 2003 - 11:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

musik cd

findes T.A.T.U musik på udgivede cd´r på russisk i handlen i danmark ?

http://www.tatu-fanclub.de/cds.htm

eller er det kun engelske tekster de fås på i dk ?

hvilke album har fona fra dem ?
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 11:33 #1
Selvfølgelig kan man få de russiske tekster, det er jo en slags "original"
Avatar billede 2903jb Nybegynder
27. december 2003 - 12:21 #2
hvis du vil have t.A.T.u musikken på russisk bliver du nød til at finde et eller andet sted på nettet hvor du kan bestille dem, jeg har selv ledt en del efter de russiske cd'er her hjemme men har ikke været i stand til det, har ledt i efterhånden 1½ år
Avatar billede guanche Nybegynder
27. december 2003 - 13:50 #3
har i et link til hvor man kan hente deres musik i mp3 filer
de er set flere steder på nettet men der er fejl i filerne
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2003 - 13:51 #4
Mon ikke deres musik er beskyttet af ophavsret som alt andet?
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2003 - 13:59 #5
Indlæg fra mard-div fjernet. Der var lidt for meget vejledning.
Avatar billede guanche Nybegynder
27. december 2003 - 14:11 #6
endnu en regel rytter

mard-div hvad var din vejledning ?
Avatar billede guanche Nybegynder
27. december 2003 - 14:11 #7
hvor findes de russikse tekster i handlen hvis du ved det
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2003 - 14:13 #8
quanche : Regelrytter, nej. Coadmin, ja. Kan du ikke acceptere sitets regler, kan jeg godt arrangere at din bruger forsvinder ud på de evige point-jagtmarker?
Avatar billede guanche Nybegynder
27. december 2003 - 14:20 #9
normality kan næbbe betyde normal(ity)

mirs-div du får alle mine poing .

experten er åbenbart stedet hvor regel rytternes mekka findes .

men mard-div som du sikkert ved er det visse folk som normal(ity) der ikke burde være på denne klode
Avatar billede dmcn Praktikant
27. december 2003 - 18:30 #10
quanche : Er det svært at forstå, at sitet har nogen yderst simple regler, som skal overholdes? Du accepterede dem endda da du oprettede din bruger. www.exp.dk/regler.phtml hvis du skulle have glemt dem.