Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 04:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ik installere mit matchmaker php-script på min b-one server!

Ledte med lys og lygte efter færdige dating-scripts i php, og fandt iøvrigt også et gratis et på http://www.deltascripts.com/phpmatchmaker/

Jeg har downloaded det, og fulgt alle instruktioner til punkt og prikke, dvs det eneste var at min server skal overholde nedenstående krav:

PHP 4.2.0
MySql 3.23
Webserver (Apache/IIS/PWS) on Linux/Unix/Windows

Det gør den også, har en b-one server - de har diverse optimizere, imagemagick osv installeret... Så jeg smækkede det på serveren, og gjorde som der stod i install.doc at jeg skulle køre install.php fra serveren. PIS!!! lortet virkede ikke:
---------------------------------------------
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@b-one.net and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache/1.3.27 Server at www.plaque.dk Port 80
----------------------------

Så spørgsmålet er, da jeg ik' har så meget erfaring med php - hvordan får jeg så nogen til at hjælpe mig med lægge det på serveren så scriptet kommer til at virke? hvis de får password til min server, ka jeg jo risikere at blive misbrugt ;-)...nogen der har en løsning?

PS: www.adating.dk kører med samme script og har fået det til at virke...men de har ik tid til at hjælpe.

PPS: Har prøvet at chmodde de forskellige filer, men uden positiv virkning.

HJÆÆÆÆÆLP!
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 06:12 #1
Slet .htaccess filen.
Avatar billede phpwiz Nybegynder
27. december 2003 - 10:03 #2
okay, hvad står der i din .htaccess fil, for der kunne være en fejl der ? ..
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2003 - 12:48 #3
Super!  i er sgu geniale herinde, takkkk for hjælpen!!!! Elsker jer!
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. december 2003 - 14:07 #4
hvorfor er det lige du selv tager point så ? hvis du siger du elsker dem?
Avatar billede mr_united Nybegynder
02. september 2006 - 19:52 #5
Hejsa

Jeg søger en der kender en del til deltascripts at ligge dette på en hjemmeside. I kan kontakte mig via hti@hti.dk og har du lyst og kan du klare opgaven, kan du også tjene penge på dette, da jeg har flere kontakter. Så skynd dig at skrive på hti@hti.dk

Hilsen

Henrik Iversen