Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
27. december 2003 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Software til Samsung SGH-C100

Jeg har netop fået ovenstående mobilos i julegave og nu er jeg på jagt efter noget brugbart software til at styre adressebog/kalender/whatever der nu er i telefonen.
Jeg har søgt på samsungs sites men kan ikke finde andet end en manual (hvilket jeg har rigeligt af på diverse sprog).
Jeg har prøvet at forbinde min laptop til IR porten på telefonen og det gik osse smertefrit, men så går jeg også i stå. Når den er forbundet kan jeg klikke på et ikon til telefonen og så uploade filer til den men jeg aner ikke hvad type det er eller hvor i telefonen de havner.
Håber nogen har et godt bud på et pc link software - gerne 3. parts :)
ps. jeg ved godt at der findes et stykke pc link software til SGH-T100 men det duer altså ikke til SGH-C100 :)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
04. januar 2004 - 04:07 #2
jo, det er det faktisk. Havde glemt jeg havde spørgsmålet stående åbent herinde. Jeg fik fat i softwaren for en lille uges tid siden da jeg skrev til samsung support.
Du får dog pointene alligevel :)