Avatar billede kpunited Nybegynder
27. december 2003 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

tjek min hjemmeside webstyle eller andre

www.kpunited.dk
har lavet den i frontpage og webstyle virker den overskuelig, og -eller er der andre tilsvarende programmer somwebstyle i kender
Avatar billede webcreator Nybegynder
27. december 2003 - 00:13 #1
Jamen dog. Den ser slet ikke tosset ud ;-)
Kan godt lide den simple opsætning og farverne. Den er meget overskuelig. Her går man ikke galt i byen. Og top-menuen er jo bare lækker. Fungerer med det samme - ingen loadtid som sådan.

Men lad mig komme med lidt konstruktiv kritik :

- Pas på med for mange bevægelige dele på siden.
- Lav farven på webmasterens email adresse om. Blå duer ikke på den baggrund.
- Jeg er ikke vild med den stripede baggrund. Striperne er i hvertfald for tykke. Ville muligvis se bedre ud, hvis de var tyndere.
- Her kan du se, hvilke fejl du har i koden :
  http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.kpunited.dk%2F

Fejlene skyldes, at du ikke følger W3C standarden. Det forhindre dog ikke, at din side vises korrekt i Internet Explorer. Men hvis du vil være sikker på, at den kan vises i fx. Mozilla/FireBird, Netscape osv, så følg standarderne :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
27. december 2003 - 09:29 #2
Siden vises dog ikke rigtig i Opera endnu; fx hænger bjælkerne, hvorpå der står "Velkommen" og "Indendørs fodbold" ikke sammen. Det er også lidt irriterende, at den ikke viser hånd-cursor, når man bevæger musen over et af de faneblade i menuen.
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. december 2003 - 00:46 #3
Netop fordi standarden ikke følges.

Men hvis du er ny i faget, og ikke har mod på at begive dig ud i at følge W3C standarden, så kan jeg trøste dig med, at langt størstedelen af internettets brugere benytter Internet Explorer :)
Avatar billede brianandersen Nybegynder
28. december 2003 - 18:59 #4
Du har netop afvist alle svar i et tidligere spørgsmål om præcist samme webside, der ikke har ændret sig overhovedet.

Hvad prøver du at opnå?
Avatar billede or.han Nybegynder
29. december 2003 - 17:17 #5
nem og overskuelig. flotte farver. gode knapper. lidt for tom! kedelig, der mangler effekter.
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. december 2003 - 17:40 #6
Dertil er jeg langt fra enig. Jeg bryder mig ikke om "effekter". Et stilrent design er sagen.
Avatar billede exeplorer_nf Nybegynder
02. januar 2004 - 18:20 #7
det er en flot og overskuelig side, det jeg godt kan lide ved den er den enkelt hed den har og det er også et flot design... så det er en udemærket side.