Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
26. december 2003 - 21:29 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Vurder mit site

Hej!

Så har jeg fået et nyt design igen, igen og igen!

I skal vurdere mit site www.nbasiden.dk

Mange links virker ikke, og siden er ikke færdig. Men ses den nogle lunde anstændigt ud i din browser?  Synes du den ser underlig ud så tag venligst et screenshot så jeg kan se det. Vurder det venligst....(husk; den er ikke færdig!)
Avatar billede breon Nybegynder
26. december 2003 - 21:59 #1
Den er skam ikke tosset. Jeg kan godt lide dine menuer, men du burde tilføje lidt padding (altså lidt luft) rundt om din tekst. Den står alt for tæt på kanten, både foroven og venstre side. Det gælder både dine overskrifter og din brødtekst.
Lav også et ekstra linieskift mellem dine punkter i venstre side, altså mellem 'Nyt!', 'Skribenter' osv.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
26. december 2003 - 22:06 #2
breon.......
Jo har fået det a vide, at jeg skal have noget mere padding. Det ændre jeg, takker!
Avatar billede mard-div Nybegynder
26. december 2003 - 23:54 #3
Klart en god side, men der er lidt tomt nogle steder...
Du kunne måske indsætte et billed med en basketball på de tomme steder.
Måske skulle den også have nogle flere farver.. du ved "PUF" :-)
Men den har ALT den info siden skal have
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
27. december 2003 - 00:23 #4
Mar_div......
ok, men tager du ikke lige forbi det spg. om menuen? du for 25 point
Avatar billede minus Nybegynder
29. december 2003 - 22:52 #5
kan godt lide dit design! :)

Men der er en ting som ødelægger resten: Menuen. Den er pæn i helheden og passer godt ind i siden, men den laver et fejl når man lukker en af punkterne.
Der bliver et streg... ret irriterende at se på.

Der er også noget andet ved den: Hvis man åbner alle punkter (ved at det ikke er meningne), går den ned over teksten nedenunder.

Men ellers et meget dejligt design ;)

MinuS
Avatar billede reazon Nybegynder
01. januar 2004 - 23:09 #6
Menu'en synes jeg skal laves om det passer ikke ind i men ellers FLOT site
Avatar billede exeplorer_nf Nybegynder
02. januar 2004 - 19:05 #7
det er en flot og gennem arbejdet side...
Avatar billede thorus Nybegynder
02. januar 2004 - 19:45 #8
1. Hvid bg istedet for grå der hvor du har content tekst
2. Dine overskrift gif'er mangler en kant hele vejen rundt
3. der er _blank i menuen så nye sider laver en ny side
4. dit logo skal være et link til forsiden
5. fjerne den lyserblå farve i toppen så den bare har en nice kant
6. + lav bunden kant gif'en i bunden
7. din tekst må ikke komme helt ud til kanten af dine tabeller i content etc.
Avatar billede thorus Nybegynder
02. januar 2004 - 19:47 #9
Ellers hvis jeg var dig ville jeg begynde at kigge på PHP/mysql det vil gøre at du bruger 60% mindre tid på html snask. se www.phpuniverset.dk