Avatar billede majbisse Nybegynder
26. december 2003 - 21:07 Der er 6 kommentarer

Lyden skratter!

Hej Eksperten!!!

Jeg har købt ny computer og ny mikrofon men lyden skratter når jeg snakker til andre over nettet! Jeg satte min gamle mikrofon i som virkede fint med den gamle computer! Men den skratter også!! Kan det være lydkortet!?? Jeg har opdateret diverse drivere! Til XP og til mit lydkort!

Har I et svar??

Med venlig hilsen

Henrik
Avatar billede majbisse Nybegynder
26. december 2003 - 22:09 #1
Og i øvrigt her er et par informationer om mit lydkort!

3D lydmaskine        : Xear3d CRL3d Ds 3d eax2,0 a3d1,0
Lyd-codec            : CMI9739A
Version Lyddriver    : 5.12.01.0039.3 (36)
Lyd Controller      : VIA 3059 Series Audio Controller
Directx-Version      : Directx 8.1

Mikrofon            : C-media Wave Device
Avatar billede mard-div Nybegynder
27. december 2003 - 00:04 #2
Hvilke højtalere??? det plejer at være årsagen til at lyden skratter..
Avatar billede majbisse Nybegynder
27. december 2003 - 11:26 #3
Højtalerne er dem der sidder i mit anlæg!!... Men de virkede fint før!! Men lyden skratter også hvis jeg f.eks snakker over messenger!! Så det kan jo ikké være míne højtalere!... Jeg har prøvet at afinstallere min lyddriver men det hjælper ikke!!
Avatar billede kop Nybegynder
27. december 2003 - 11:32 #4
noget kunne tyde på en dårlig forbindelse mellem lydkort og bundkort kan du ikke prøve st tage lydkortet ud sådan rent fysisk.og så tage et gammelt viskelæde og gnubbe på kontaktfladene på lydkortet.det har hjulpet her
Avatar billede clauzii Nybegynder
07. januar 2004 - 15:54 #5
Prøv at slå 3D-lyden fra, det har en tendens til at skratte!!
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 15:15 #6
hvordan "slår man 3d-lyden" fra ??