Avatar billede yangon Nybegynder
26. december 2003 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere link i frame

Hej.
Jeg har netop oprettet en side med frame. En helt traditionel frame med 3 dele/sider. Top, venstre og basis.
Nu har jeg et link i top-frame. når der klikkes på den skal siderne både i venstre og basis skifte!
Hvordan gør jeg nemmest det? :-(
Svaret bedes givet til en nybegynder :-)

Yangon
Avatar billede ahv Nybegynder
26. december 2003 - 14:51 #1
<a href="#" onfocus="this.blur();" onClick="parent.minFrame1.location='index.html'; parent.minFrame2.location='404.html'; return false;">Opdater 2 frames</a>

Hvor minFrame 1 og minFrame2 er navnene på henholdsvis venstre og basis framene.
Avatar billede rasm Nybegynder
26. december 2003 - 14:52 #2
opret 2 frames

så du har top og bund.

og i bund har du basis og venstre fx.

Du kan jo godt have en frame i en frame:D
Avatar billede yangon Nybegynder
26. december 2003 - 15:16 #3
tak for svaret ahv, og din "bonus" har du fået. Tusind tak
Hilsen Yangon