Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 19:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke komme ind i quake3 rocket arena

Jeg kan ikke få Rocket Arena til at virke. Når jeg prøver at åbne det bliver det sort skærm i 2 sek ca. Men så går den ud i windows igen. Så står der i console: User Interface is version 6, expected 3.

Håber i kan hjælpe, på forhånd tak
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:27 #1
Opdatér quake til nyeste:
http://ftp.algx.net/idsoftware/quake3/win32/old/q3pointrelease_131.exe
Eneste link jeg ku finde der virkede til patchen, ellers søg på "q3pointrelease_131.exe" på google.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:27 #2
Kilde http://www.fountainheadent.com/sidrial/mod_faq.html#wrong_version :

Q) Sidrial exits with the message "User Interface is version 6, expected 3" or "FS_FOpenFileRead: NULL 'file' parameter passed". What do I do?

These errors happen when you have not upgraded to a supported version of Quake 3. Sidrial requires a valid Quake III Arena installation with the version 1.30 or higher point release. We personally use 1.31.

Here is a link to a site where you can download the 1.31 patch: http://www.bluesnews.com/files/idstuff/quake3/win32/q3pointrelease_131.shtml
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:28 #3
hmm.. "User Interface is version 6, expected 3".. en downdate :)
Den finder version 6, men vil ha' version 3 :)
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:30 #4
ja quake er lidt skør :-)
Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 19:31 #5
hehe, det var også det jeg ikke forstod en brik af, men jeg har gang i at downloade opdateringen nu :)

Tak for hjælpen. ser lige om det virker inden i får jeres point
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:36 #6
sauermanden> Hvis du mener at jeg skal lægge et svar, så sig lige til.
Det skal lige siges at, chaldes indlæg kom 2 sekunder før mit. Begge indlæg fører til en download af updaten.
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:37 #7
Men dit link er dødt :-) (ikke fordi jeg ikke vil dele, ville bare lige nævne det)
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:38 #8
Øøh sry :-) Så kun første link. Tager det i mig igen.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:39 #9
:)
Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 19:39 #10
Nu har jeg et andet problem, Den vil ikke finde nogle servere. Når jeg trykker "refresh" står der bare "no servers found"
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:41 #11
Har du lige downloadet 26,1 mb ?? :)
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:43 #12
Gør der faktisk heller ikke hos mig (har også 1.31)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. december 2003 - 19:43 #13
Det fede ved mirror sites, er at man kan finde en server tæt på sig selv..

Check lige jeres kriterier for serverne..
Avatar billede chalde Seniormester
25. december 2003 - 19:43 #14
Det er master serveren der er nede. (skriver quake)
Avatar billede sauermanden Nybegynder
25. december 2003 - 20:24 #15
Oh hvad er master serveren? Den kan godt finde servere fra Allseingeye, men så står der invalid cd key. Selvom når jeg tjekker i options står der at den er valid