Avatar billede alphascan67 Nybegynder
25. december 2003 - 14:58 Der er 3 kommentarer

hvorfor virker det ik..

jeg har fået wap til at virke på min mobil og så vil jeg hente baggrundsbilleder til min nye nokia 6100, og det går fint nok med at hente billedet via wap, men når jeg så vil ind og åbne billedet virker det ik? der er bare ik noget billede.. hvordan kan det være?
Avatar billede ird Praktikant
25. december 2003 - 14:59 #1
http://www.eksperten.dk/spm/443654

Du skulle vist have haft lidt tålmodighed!
Avatar billede alphascan67 Nybegynder
25. december 2003 - 15:10 #2
læs spørgsmålet før du svarer..

Min wap virker fint.. jeg kan bare ik se billedet når jeg har hentet det via wap
Avatar billede akl_gr Nybegynder
07. januar 2004 - 09:49 #3
ird-> Jeg synes generelt du er lidt hurtig med at svine folk. Slap dog lidt af.