Avatar billede egoland Nybegynder
25. december 2003 - 03:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Com. nægter at vise gif billeder

Noget må være galt! Computeren gider ikke vise gif billeder mere.
- forsøgt med sfc /scannow - uden held...
- forsøgt med diskoprydning + defraktmentering - uden held...

Nogen forslag ?

Mvh,

Egoland.

Ps: nu gik det ellers lige så godt...!
Avatar billede egoland Nybegynder
25. december 2003 - 04:02 #1
Øhh...der var vist ikke noget alligevel...

:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. december 2003 - 16:12 #2
prøv lige for en sikkerheds skyld at tømme din internet cache (funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies) IE opfører sig mærkeligt når denne cache er meget fuld
Avatar billede egoland Nybegynder
25. december 2003 - 17:56 #3
jo, men jeg bruger Cookiewall, skulle den ikke klare problemmerne med de alfor mange cookies?
iøvrigt, tak fordi du kommenterer spørgsmålet, selvom jeg selv tog points'ne - STORT!

:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. december 2003 - 18:08 #4
Det er ikke cookies der er det store problem, det er de mange billeder og html sider der fylder cachen op, denne kan let blive enorm hvis man ikke passer på- Om det virker for dig ved jeg ikke men prøv, jeg bliver ofte overrasket hvor meget dette simple tricks kan klare. Og Mht point, så interessere di mig ikke stort, jeg har rigeligt, hvis jeg kan bidreag lidt så er det fint
Avatar billede egoland Nybegynder
25. december 2003 - 18:35 #5
Nåhhh sådan, okay. Kan du så ikke bidrage lidt til min yderst beskedne viden udi datamaskinens univers, og forklare mig hvor jeg finder mappen du nævner(cachen) - XP er styresystemmet jeg bruger - Jeg er nemlig ikke helt sikker på at jeg har forstået rigtigt! Alså: (funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies)
Igen, tak for interessen...
Avatar billede egoland Nybegynder
26. december 2003 - 07:32 #6
PLADASK! Så faldt ti'øren...

Du mener selvfølgelig: funktioner(øverst oppe i Explore-vinduet) - indstillinger(internetindstillinger) - slet filer og slet cookies(lige-ud-af-landevejen) :)

...over and out!