Avatar billede benjamin87 Nybegynder
23. december 2003 - 21:02 Der er 4 kommentarer

Hvorfor forsvinder den øverste linie i boksen?

Hej,

Jeg har et lille problem. Jeg er ved at lave et udkast til en hjemmeside for en skole, men nu driller menuen mig.

Jeg har lavet den sådan at der gerne skulle komme en hvid/gul boks med en mørkeblå ramme op omkring menupunktet når man holder musen hen over det.

Men den øverste linie i rammen - den øverste border - vises ikke af en eller anden mærkelig grund...

Kan I hjælpe?

Siden ligger på: http://www.benjamin-st.net/freelance/hps/tkf/index.html
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. december 2003 - 21:26 #1
Hmm.. det virker fint i Internet Explorer 6, Opera v7.20 + v7.23 og Mozilla 1.5 / 5.0.
Avatar billede chico Nybegynder
23. december 2003 - 22:57 #2
virker også fint her IE 6.
Avatar billede benjamin87 Nybegynder
23. december 2003 - 23:24 #3
Ja, det må i undskylde, men jeg fik løst problemet ret hurtigt. Jeg definerede en line-height på 20 px i mit stylesheet og så virkede det :-)

Men ellers tak for hjælpen!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. december 2003 - 23:53 #4
OK. Luk det her spm, ved selv at lægge et svar og acceptere det.