Avatar billede grise54fn Nybegynder
23. december 2003 - 19:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dvd macrovision distribution problem

Hej når jeg prøver at afspille dvd, sker der ikke noget i windvd platinum5. Når jeg prøver nvidiadvd siger den macrovision distribution failed eller macrovision error.

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede chalde Seniormester
23. december 2003 - 19:25 #1
"Macrovision® distribution failed. Playback stopped."
This message is caused by display driver issue related to TV out issue. Occasionally external VGA switch boxes can cause this error message to occur. Make sure you have the latest display drivers installed and all of your video connections are secure.

For more information on Macrovision, please visit www.macrovision.com.

http://www.nvidia.com/object/nvdvd_troubleshooting.html
Avatar billede chalde Seniormester
23. december 2003 - 19:29 #2
Prøv en ældre driver (nyere drivere kan skabe problemer ifølge andre fora)
Går ud fra at du har et nvidia kort eftersom du bruger nvidia´s dvdafspiller.

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html
9x/me archive virker ikke :-(
Avatar billede grise54fn Nybegynder
23. december 2003 - 19:30 #3
ok prøver jeg