Avatar billede mp5 Nybegynder
22. december 2003 - 17:52 Der er 9 kommentarer

Når jeg bruger mit geforce 4 kort (standby

når jeg plugger mit skærm stik ind i mit grafik kort vil skærmen vise nada, ligemeget hvad jeg gør, har hentet nye drivere til kortet og stadig nada, jeg har skiftet mit geforce 4 ud med en af mine venners og det samme sker, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede mp5 Nybegynder
22. december 2003 - 17:53 #1
den går på standby med det samme jeg plugger skærmen i grafik kortet har prøvet med en anden skærm :( funker heller ik
Avatar billede ird Praktikant
22. december 2003 - 17:54 #2
har du prøvet at sætte frekvensen ned
Avatar billede mp5 Nybegynder
22. december 2003 - 18:00 #3
hvor gør jeg det?
Avatar billede ird Praktikant
22. december 2003 - 18:11 #4
under skærm indstillinger
Avatar billede mp5 Nybegynder
22. december 2003 - 18:16 #5
hvor ligger frekvensen henne? hvilken flag?
Avatar billede ird Praktikant
22. december 2003 - 18:27 #6
indstillinger>advanceret
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 08:28 #7
hjalp det og skal man smide et svar?
Avatar billede ird Praktikant
02. januar 2004 - 11:09 #8
Mon ikke det er tid til lidt feedback her??
Avatar billede ird Praktikant
09. juni 2004 - 08:13 #9
Du må sådan set selvom det her, men du burde kikke lidt her:

http://expfaq.1go.dk/?id=1#vejledning_til_nye_brugere
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Så er du godt igang med at blive en god bruger af forrummet.
På den måde slipper du for irettesættelser fra folk hvis du træder ved siden af :))

Husk at lukke dine gamle spørgsmål. Dette gør at du en aden gang har nemmere ved at få kvalificeret hjælp :)

Alt med gult og mørkegrønt venter på afslutning eller feedback.