Avatar billede hunter34 Nybegynder
22. december 2003 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Træls internet

Jeg har 2 pc'er installeret i mit hjem, begge to er med Win XP pro installeret. Jeg fik så et link af en kammerat over icq at jeg skulle gå ind på en side www.overclocking.dk fordi jeg skulle følge en tråd i forum derinde, derefter fik jeg problemer med mit net på denne maskine, jeg kunne ganske enkelt ikke åbne siden. den stod bare med baggrunds billede og ikke mere. Det samme sker med andre sider nogle af dem loader, men så mangler der billeder og sager, men jeg har endnu ikke haft problemer her på eksperten.
Jeg prøvede at hente et program til at fjerne spyware med, fik det installeret men det hjalp ikke. Programmet er spysweeper, ved ikke om det er godt.
Jeg har ikke de mindste problemer med internettet på den anden maskine. såå øøh hvad pokker kan der være galt med denne her??
Min forbindelse er ADSL 1Mbit begge veje, men det er nok ikke til nogen hjælp
Skal nok lige siges at jeg ikke er så meget inde i windows så jeg skal ha det ind med skeer :)
Avatar billede arlet Juniormester
23. december 2003 - 17:29 #1
Spysweeper er ikke specielt godt..

Hent disse 2 programmer, så se vi om du har noget snavs på maskinen

For at løse problemet skal du hente 2 programmer.

Først spybot : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
direkte link : http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, alle filer den har fundet, der er røde skal markeres, tryk så på afhjælp valgte problemer, derefter genstarter du

Derefter hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.webattack.com/get/hijackthis.html
den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

Du må ikke fixe noget selv. Når vi har tjekket loggen igennem fortæller vi dig hvad du skal slette..

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede hunter34 Nybegynder
24. december 2003 - 01:05 #2
Upss, jeg var vist en anelse hurtig her :)
Utålmodige sjæl jeg er, når der er en masse sider jeg ved jeg kan gå på og mindst lige så mange slet ikke. Derfor valgte jeg at tage en lynhurtig beslutning, flyttede de mest vigtig data og lavede en format C:
Såå Øh nu kører mit net igen.
Men du skal ha mange tak for dit svar.
Egentlig har jeg flere spørgmål, men jeg tror ikke de hører til under den her kategori.
Avatar billede arlet Juniormester
24. december 2003 - 09:38 #3
Ved lidt om sikkerhed og xp udover det, ellers må du spørge et andet sted