Avatar billede ivanjensen Nybegynder
22. december 2003 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Winamp: Der opstod en fejl, og Winamp afsluttes derfor.

Jeg hører utrolig meget musik, men her på det sidste er mit Winamp begyndt med at lukke sig selv hele tiden. Kan ikke hører mere en 5 minutter musik før sætnmingen: Der opstod en fejl, og Winamp afsluttes derfor, kommer frem. Jeg har hentet winamp flere gange men det løser ikke problemet, hvad kan der være galt. Og bedre hvad kan jeg gøre for at løse det?!

Tak
Avatar billede viciodk Praktikant
22. december 2003 - 11:41 #1
Bruger du den nye Winamp 2.95? Ellers se om den virker bedre. Den kan hentes her: http://www.softpedia.com/public/cat/11/1/1/11-1-1-7.shtml
Den har jeg i hvert ingen problemer med.
Avatar billede ivanjensen Nybegynder
25. december 2003 - 15:39 #2
Det hjælper ingenting... Har prøvet at hente igen og igen, den gør det samme... Altid samme melding. Der opstod en fejl, og Winamp afsluttes derfor.
Avatar billede cluster.one Nybegynder
09. februar 2004 - 17:20 #3
Prøv at kigge på hvad der ellers kører samtidig med winamp. Sker det samme hvis du f.eks bruger media player? Du kan måske uninstallere det helt og prøve med winamp 5..