Avatar billede grafik-anders Mester
21. december 2003 - 19:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Projektet hedder FirstDisplay.com

Jeg er arkitekt og har beskrevet et projekt, men søger en 'interesseret person', som vil være med til at opbygge projektets portal og efterfølgende fungere som web-master.

Projektet er beskrevet i en ret omfattende forretningsplan.

Vi samarbejder blandt andet med Rodkjær Eventbureau og Ankerhus a/s.

Der er i første omgang ikke mulighed for at få løn, men på længere sigt er det selvfølgelig meningen, at vi skal aflønnes. Et eventuelt overskud skal bruges til at udvikle virksomheden/organisationen. Du skal ikke gøre det for pengenes skyld, men fordi det kunne være både sjovt og spændende at være med.

Internet-portalen er kernen i projektet. Det drejer sig om et ’bruger-interface’ og en database, hvor portalens brugere kan oprette profiler.

Det er et relativt omfattende projekt, som har at gøre med kunst, design, fede events, fester, unge mennesker og sponsorater fra virksomheder.

Du bliver en del af et team, som udover dig selv består af andre med forskellig faglig baggrund.

Du vil kunne skaber dig et netværk, få nogle gode erfaringer, og du er samtidigt med til at udvikle noget, som ikke bare er fedt for det danske kulturliv, men som også vil indebære en række fede personlige oplevelser.

FirstDisplay.com er selvfølgelig på internettet, men har sit fysiske udgangspunkt i Kolding, Ålborg, Århus og København. I førsteomgang arbejder vi i Århus.
Det er derfor klart en fordel, hvis du bor i Jylland og har mulighed for at komme til møde i Århus.

Udover at du skal have erfaring med HTML, PHP og MySQL (eller tilsvarende) skal du være udadvendt og ’festlig’, men bestemt også meget seriøs og engageret.

Arbejdsbyrden vil ikke være større, end at du vil kunne finde tid til det ved siden af et eventuelt studium.

Vi vil arbejde som et team, men det er dig, som skal programmere og stå for alt det tekniske, mens grafik, layout og design, hovedsageligt vil bliver varetaget af andre (deriblandt mig). Det skal være et samspil mellem alle i gruppen, og det vil altid være muligt at komme til orde med en god ide.

Hvis du vil vide lidt om mig, kan du se min hjemmeside på: www.andersborg.com

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger. Du finder kontaktoplysninger på min hjemmeside.

Med venlig hilsen

Anders
Avatar billede proware Nybegynder
22. december 2003 - 15:25 #1
Hejsa

jeg ville lige høre om man skal være en eller om man kan være to til denne opgave

for hvis det kan lad sig gøre med to er vi nogen der gerne ville høre om om det
Avatar billede grafik-anders Mester
22. december 2003 - 19:38 #2
Ja, - det kan sagtens lade sig gøre at være 2.

I skal være velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede proware Nybegynder
22. december 2003 - 21:00 #3
okay har du msn eller noget
Avatar billede grafik-anders Mester
22. december 2003 - 23:39 #4
anders_degn_borg@hotmail.com
Avatar billede proware Nybegynder
23. december 2003 - 19:29 #5
okay hvornår kan vi træffe dig der
Avatar billede kristian_skriver Nybegynder
25. december 2003 - 02:21 #6
Hej Anders

Det lyder spændende. Jeg bor godt nok i Kbh NV og er lige har launch af et nyt intraweb i midten af januar, så jeg vil ikke kunne lave noget før februar. Er det tids nok? Kan du komme nærmere ind på hvilke funtionaliteter der skal være på siden?
Avatar billede grafik-anders Mester
26. december 2003 - 00:15 #7
Tid er faktisk lidt et problem, men ting tager jo tid. Vi er nemlig lige startet på at lave forarbejdet til en event, som efter planen skal afvikles sidst i maj (der er ikke fastsat en endelig dato endnu).

Vi vil stadig kunne nå det, hvis vi først starter til februar, men jo før jo bedre.

Funktionaliteten (meget kort):
Database med en række kunstnere, designere og arkitekter og disses værker.
Der skal være forskellige søgemuligheder.
Her udover skal der være artikler (anmeldelser).
Der skal i første omgang ikke foregå online betaling, men dette skal kunne bygges på.

Jeg håber, det er nok for nu? - En mere præcis beskrivelse vil følge senere.

Det ville virkelig være fedt med lidt mere baggrund om jer og eventuelle links.
Avatar billede grafik-anders Mester
26. december 2003 - 00:26 #8
Jeg er tit online, - også igen i morgen…
Avatar billede pixeljuice Nybegynder
07. januar 2004 - 21:49 #9
Hi Anders Det lyder rigtig fedt! hvornår regner du med at komme en mere præcis beskrivelse?
Avatar billede grafik-anders Mester
14. april 2006 - 13:57 #10
vi er langt om længe ved at lave portalen,,,,,

www.firstdisplay.com/index2.htm

http://www.eksperten.dk/spm/702666

Jeg lukker denne her nu.