Avatar billede janemil Nybegynder
21. december 2003 - 18:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Job søges - sjælland - web

Har været selvstændig 1 år og rent økonomisk er det gået fint nok.

MEN savner nogle kollegaer og den slags.

CV www.webmasteren.dk

Nyeste infos om mig:
Underviser på FOF i PC og Internet 3 timer om ugen. Elsker at undervise og kunne også være interesseret i det, hvis muligheden opstår. Hobby er for tiden volleybold og foto.

Er den stille type, som ikke laver så meget ballade. Meget omgængelig og flink.

Send mig gerne en mail på info@webmasteren.dk - hvis du har nogle spørgsmål.

Jan Emil Christiansen
www.webmasteren.dk
Avatar billede laysen Nybegynder
25. december 2003 - 20:41 #1
Hvad siger du til et spændende projekt hvor din betaling består af den fortjeneste der kommer ? Mulighed for lille indskud i projektet for den rigtige. Med andre ord, du skal lave design til hjemmeside samt design til tryksager. Lad høre.
Avatar billede janemil Nybegynder
26. december 2003 - 16:33 #2
Er lidt for gammel til det setup.
Fortæl dog lidt mere - måske hvis du virkelig kan snakke for din moster.
Mulig afkast skal være over 50k pr måned før jeg er interesseret. Ved godt det lyder urealistisk, men hvorfor gå med i et projekt hvor man kun måske får løn for mindre end man plejer få.