Avatar billede steen.s Nybegynder
21. december 2003 - 16:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg brænde en *.bin Imagefil alene i Nero.

Jeg skal have brændt en imagefil over på en CD (min gamle backup)
Men nu er den pludselig i stykker???? (den har virket ved jeg)

Imagefilen består af en *.cue og den store fíl *.bin.
Jeg tror kun det er *.cue filen som er i stykker, da nero kommer med meddelelsen: Der opstod en fejl i stikordsfilen D:\backup6nov2002.cue (linie1)

Kan det evt. lade sig gøre at reperarer *.cuefilen eller at brænde *.bin-filen uden cue?????

Har Windows XP pro og Nero 6
Avatar billede no_stress Nybegynder
21. december 2003 - 16:37 #1
Isobuster har en funktion til at genskabe filer med(er ikke med i den gratis udgave)
Se www.smart-projects.net
Avatar billede steen.s Nybegynder
21. december 2003 - 16:41 #2
problemet er bare at det ikke er en isofil men et sæt bestående af *.cue og *.bin
Avatar billede no_stress Nybegynder
21. december 2003 - 17:06 #3
Isobuster kan også læse den type image.
Ellers prøv CloneCD, de bruger den type images.
Avatar billede steen.s Nybegynder
21. december 2003 - 17:36 #4
yes det er lykkedes mig at få åbnet bin filen i isobuster. men hvordan brænder jeg den nu over på en cd??? Mapperne/filer skal jo helt ligge på den nøjagtige placering
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. december 2003 - 19:25 #5
Har du prøvet med?:
WinIso: http://www.winiso.com/download.htm
Avatar billede steen.s Nybegynder
21. december 2003 - 19:27 #6
Hurra Isobuster kunne lave et nyt sæt Bin og cue filer ud af min gamle binfil.

Så var det en smal sag at brænde det over på en cd. Og det hele blev som det skulle være.

tak no Stress. Gi venligst et svar så du kan få nogle piont
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. december 2003 - 19:54 #7
øø...man kan bare lave en nye cue. fil...O)
Avatar billede hnnh Nybegynder
21. december 2003 - 21:08 #8
vil tro at fejlen er at der i din cue fil står d:\xxxxxxxxxxx
vis cue og bin er i samme mappe skal d:\ slettes og så virker den ......der skal kun stå navnet bin filen har
forkert
FILE "d:\xxxxxxxx.BIN" BINARY
  TRACK 01 MODE2/2352
    INDEX 01 00:00:00
rigtig
FILE "xxxxxxxx.BIN" BINARY
  TRACK 01 MODE2/2352
    INDEX 01 00:00:00
Avatar billede hnnh Nybegynder
21. december 2003 - 21:09 #9
fireburner brænder bin filer uden cue
Avatar billede bartfreak Nybegynder
22. december 2003 - 16:22 #10
man kan osse pakke iso/bin filen ud og brænde..O)
Avatar billede no_stress Nybegynder
30. december 2003 - 13:47 #11
=:)