Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 10:13 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

En lille vurdering!

Hej!

ved godt det ikke er mange point, men håber der er nogen der vil vurdere alligevel!
________________________________________________________

Hvad synes i om denne hjemmeside (der må meget gerne vurderes indhold, design, opsætning m.m)

siden er www.nbasiden.dk

Der er mange ting der er blvet opdateret f.eks banner på forsdien og nyt nyheds systenm på

www.nbasiden.dk/nyheder.htm
og

www.nbasiden.dk/kampe.htm

Men kig lige siden igennem og vurder den selv. tak ;-)
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
20. december 2003 - 10:19 #1
Menuen og det øverste logo bliver vist forkert i IE6. Det ligger helt  i venstre side mens det andet er centreret.
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 10:20 #2
1. Hvad laver alle de g'er oppe i menuen? :)
2. Siden vises umiddelbart ikke rigtigt i nogen browser:
- I IE er dit banner rykket nogle pixels for meget til højre.
- I Mozilla mangler menuen og mange ting er rokeret rundt.
- I opera er menuen malform og ting er også her rokeret rundt.

Ellers synes jeg, da det går fremad for din side.
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 10:23 #3
Og der er naturligvis ingenting, der hedder malform på dansk ;)
Jeg mente, at den var misdannet.
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 10:25 #4
tænkte nok, men er der nogen der ved hvad jeg skal gøre så det ikke ser såden ud?
Avatar billede blueprint Nybegynder
20. december 2003 - 10:29 #5
Måske noget cellspacing/cellpadding?
- Ellers udemærket arbejde!

/bluePrint
Avatar billede exp Juniormester
20. december 2003 - 10:32 #6
1. På nyheder.htm mangler du et skud stripslashes():
  "Kobe Bryant\'s dag!"

2. Jeg ved du har hørt det før, for jeg har selv tit nævnt det...
  Siden mangler luft!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 10:32 #7
Men jeg lavede såden en layer ("Draw Layer") i Dreamweaver og så sat jeg banneret ind.  Og har også bemærket at det ser rigtig grimt ud i andre browsere....hvad skal jeg gøre????
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 10:41 #8
nbasiden.dk:
Jeg synes måske også, at du skulle tjekke al din tekst igennem, og rette de mange stavefejl der er :)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 10:47 #9
ok...men kan du komme med måske nogen bestemte sider?
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 10:59 #10
Start med forsiden :)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 11:14 #11
Ja ude i siderne er der nogle fejl det ved jeg. Men hvad tror du jkeg kan gøre så det ses ordentligt i alle browsere....?
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 14:32 #12
start med at giv dine dokumenter en DTD: http://www.w3.org/QA/2002/04/valid-dtd-list.html

bagefter så validér din side her og ret fejlene: http://validator.w3.org/

som et startpunkt!
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 17:37 #13
Jamen det ødelægger hele min hp, specielt mine knapper. Du ved menuen!
Men hvad skal jeg gøre med den laver?
Avatar billede nak-m Nybegynder
20. december 2003 - 19:25 #14
Du er nødt til at gøre som der bliver sagt ;)
(forstod ikke dit sidste spørgsmål)
Avatar billede nbasiden.dk Nybegynder
20. december 2003 - 19:34 #15
nak-m >>>> Noegt der er i layers flytter sig på andre computere med anden skærm opløsning kender du et script der gør at det ikke sker?

2:

nÅR JEG TAGER vaildation scriptet på min hp ødelægger det min meneu på www.nbasiden.dk