Avatar billede qwa Nybegynder
17. januar 2001 - 18:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tjekke mail - HASTER MEGET HURTIGT!!

Jeg har lige installeret outlook igen på min computer, for jeg havde formateret den, og i starten virkede det fint nok, men så i går aftes skulle jeg lige tjekke igen, så kunne den ikke. Den skrev følgende:
\"Internet e-mail er ikke regisreret korrekt. Geninstallere programmet og prøv igen.\"
Det gjorde jeg så, men det virker stadig ikke, hvad skal jeg gøre???

Håber i kan hjælpe med et hurtigt svar!

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
17. januar 2001 - 18:33 #1
Det skulle vel ikke være Cybercity?
Jeg synes at de har haft meget bøvl på det sidste.
Avatar billede joex Nybegynder
17. januar 2001 - 18:49 #2
Gå ind under indtillinger og konti og konfigurer din e-mail-konto derfra med de oplysninger din mail-udbyder har givet dig.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2001 - 18:49 #3
Jeg er udsat for at mit lille postchecker program Lydia pludselig ikke kan få dgsng til kontoen hos CC. Problemet løses ofte ved at lukke det pågældende postprogram ned. Herefter åbnes det igen og nu kan posten checkkes uden problemer.

CC har dog en del bøvl med deres postserver p.t.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2001 - 18:50 #4
Hvis det er CC du bruger, så prøv evt. webmail og se om du kan komme ind via den vej. ;o)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. januar 2001 - 19:05 #5
>> Udbygning af kharder\'s kommentar <<

Prøv www.mail2web.com - det er en ganske udmærket webbaseret emailklient
Avatar billede qwa Nybegynder
17. januar 2001 - 19:56 #6
Du tror altås ikke at jeg har prøvet at lukke det ned og åbne igen og prøver? :) Jeg skrev at jeg havde lige installeret det igen efter jeg fandt ud af problemet.

der er ikke nogle af jeres svar der virker endnu, jeg har været inde på webmail og der kan jeg godt komme ind på min mail (det er teledanmarkskod mail jeg har) jeg har 2 e-mail adr. den ene er kun teledanmark den anden er en anden en, og den virker heller ikke.

Mange tak fordi at der kom så mange svar så hurtigt - håber på at få nogle næsten gang der virker :)

Venlig hilsen Qwa!
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2001 - 09:32 #7
Supl. til thomasledet: www.bonbon.net
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 10:31 #8
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede qwa Nybegynder
18. marts 2001 - 16:05 #9
Det kan vi da godt sige, men der er ikke nogle der får nogle point alligevel, for der er ikke nogle af de svar der er kommet som virker, så derfor kan jeg ikke give nogle point i denne omgang!

Jeg har også selv fundet ud af problemet, jeg skal bare have det løst, som jeg har lidt svært ved lige nu, men skal nok selv finde ud af det!

Tak! For de svar som er kommet, sevlom de ikke virker :)

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 19:22 #10
Det var heller ikke for pointene´s skyld, mere
for at få lukket nogle af alle de åbne spm.
Det er også gået godt i dag, har fået lukket ca. 15-20.